(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİHNET ÇÖLLERİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİHNET ÇÖLLERİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * Engin sevgim ile su şerbet oldu Rabbim yardım etti fideler buldu İkiden üç oldu mutluluk doldu Mürüvvet balına yüreği bandım.
Kaleminize ve de duyarlı yüreğinize sağlık İbrahim Bey, çok güzeldi duygularınızın kalemle buluşması, yürekten kutlarım üstadım, dostun dosta hediyesi duygular olunca daha da anlamlı ve de değerli oluyor.. Sağlıcakla, sevgiyle, huzur içinde kalınız..
Sayın His Bey insana talih gülmedi mi işi zor . Ne yaparsa yapsın şanslılarla boy ölçüşemez.Çok emek sarfetmesi gerekir. Ama kazandıkları kalıcı olur.Yine de şükretmek gerek...Yüreğinize sağlık....
Fani dünya senin kahrın çekilmez Aşkın tuzağına düştüm, aldandım Talih çorağına sefa ekilmez Mihnet çöllerinde yandım ha yandım.
Ana kucağından rahmet yağmadı, Goncayken üstüme güneş doğmadı El verdim, gül verdim sevgi değmedi Nankörü atide uslanır sandım.
Çaresiz yıllarım, uykusuz geçti Gecelerim şahit, cefalar biçti Elezer, sonunda başkayı seçti Zalimin alına nasıl da kandım.
Engin sevgim ile su şerbet oldu Rabbim yardım etti fideler buldu İkiden üç oldu mutluluk doldu Mürüvvet balına yüreği bandım.
Yazan ve yazdıran yüreklere bin selam olsun.Bir dosttan övgü almak,onun mısralarına konu olmak ne kadar onur verici.Bir dostra mısralarında yer vermek onu anlatmakda o kadar asil bir duruş.Her iki yüreği kutlarım candan.
Engin sevgim ile su şerbet oldu
Rabbim yardım etti fideler buldu
İkiden üç oldu mutluluk doldu
Mürüvvet balına yüreği bandım.
Kaleminize ve de duyarlı yüreğinize sağlık İbrahim Bey, çok güzeldi duygularınızın kalemle buluşması, yürekten kutlarım üstadım, dostun dosta hediyesi duygular olunca daha da anlamlı ve de değerli oluyor.. Sağlıcakla, sevgiyle, huzur içinde kalınız..
Selamlar sevgiler saygılarım her daim
* * *