(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN AFORİZMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN AFORİZMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür efendim! Güzel düşünen güzel görür, çok teşekkür ederim sayfamdaki ilk ve özgün yorumunuz için, bir şair herke4si kendisi gibi gördüğünde başarıya odaklanmışmır demektir,bu manada size gönülden selam ve saygılarımı iletirm efendim..
Ney sesini alırım, semazenden avazla, Seni terennüm eder, kamışlıktaki sazla, Âlem içimde döner ben dönerim göklerde, Bulutun fısıltısı, şimşekteki niyazla, Kâinat tefekkürde, nüvesi yüreklerde, Bin rahmet bulutuyla gel sırtımı sıvazla, Aşkın aforizması, semazenden avazla, ***************************** Bu şiire susmalı! Boş söze gerek var mı? Harika! Saygıyla..
Evet gerçektende insanin bitmesini istemedigi kadar güzel bir siir kalem usta yürek hassas ve gönül ilham yagmurundan nasibini almis .tebrik ederim güzel ötesi siirinizi. Askin sonu fikratsa ? Bu fikratsa acaba Bildigimiz firkatmi ? bir yazim hatasimi olusmus bilmiyorum.Hürmetle.
Hicran baldıran zehri, ayrılığı figanla, Hakikatin elleri düşünce iyi anla, Aşkın sonu fıkratsa, gözyaşı denizlerde, Maşukun hayalleri, anlaşılmaz izanla, Acı burukluk yaşar, hülyayla genizlerde, Zamana ağlar âşık, bazen gizler mekânla, Aşkın aforizması, ayrılığı figanla, .....
Emekle,özenle,yürekle yazılmış harika bir aşk destanı.. Kutluyorum hocam yürekten..Uğur böceğini hakeden.. Saygılarımla..
Hicran baldıran zehri, ayrılığı figanla, Hakikatin elleri düşünce iyi anla, Aşkın sonu fıkratsa, gözyaşı denizlerde, Maşukun hayalleri, anlaşılmaz izanla, Acı burukluk yaşar, hülyayla genizlerde, Zamana ağlar âşık, bazen gizler mekânla, Aşkın aforizması, ayrılığı figanla,
Harikulade bir heceli okudum haz alarak çok güzel bir kurgu nefis bir sunum yürekten kutlarım Tarık Bey
Hicran baldıran zehri, ayrılığı figanla, Hakikatin elleri düşünce iyi anla, Aşkın sonu fıkratsa, gözyaşı denizlerde, Maşukun hayalleri, anlaşılmaz izanla, Acı burukluk yaşar, hülyayla genizlerde, Zamana ağlar âşık, bazen gizler mekânla, Aşkın aforizması, ayrılığı figanla,
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
merhaba efendim SUSTUM SUSTUM SUSTUM bü şirin karşında sustum söyleyecek bişey bulabilirimiyim diye düşündüş alkışlıyorum muhteşem bir şiir okudum hocam aşkın coğrafyasından.) kutlarım bu güzel yüreği sevgilerimi bırakıp usulca şirin güzelliğinde gidiyorum
damla damla akmış satırlara..yüreğinizdeki yanan ateşi hissetmemek imkansız ..
harikaydı..tebrikler