Bahar böyle mi öpecekti yüreğinden, Yağmur böyle mi yağacaktı saçlarına? Böyle mi donup kalacaktı gözlerindeki gülücükler, Ezgiler nasıl kilitlendi dudaklarına? --------Gece vakti vay! ...
Saat nasıl durdu, can nasıl karıştı kuşlara Ve son perde nasıl bitti? Genç bir meşe gibi sağlamdın, dost ve sevilgen Toprak mı çağırdı, dostlar mı itti? --------Yıldızın aktı vay! ...
Kara özgürlüğün kancık kılıcı Hep böyle vurur beyaz zambaklara, nilüferlere Sürgün çiçeğiydin ama boynun bükülmezdi İmanın tam’dı kadere -------- Acın yaktı vay! ...
Bu düzen, Bizans keşişlerinin çorlu düzeni Hamitlere karşı acımazsızdır, Hamit Sen tekbirlerle, salâvatlarla yürüdün toprağına Gönlümdeki künyede adın: Şehit, --------Kanın sıcaktı vay! ...
Acı bir frenin ödülü ölüm Sıla yollarında kan yankılı bir düş Bütün tomurcuklar terliyor şimdi Mevsim kat kat acılara bürünmüş --------Saplanan bıçaktı vay! ...
Kuşluk vakti oldu, sen hâlâ uyuyorsun Mermer bir masanın üstünde çırılçıplak Bulutlar geçiyor ağır ağır güneşin önünden Kemiği kazıyor bıçak --------Şimşekler çaktı vay! ...
Bahar böyle mi öpecekti yüreğinden, Yağmur, böyle mi yağacaktı saçlarına? Kalem nasıl düştü elinden Ezgiler nasıl kilitlendi dudaklarına? --------Gece vakti vay!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Morgda Karşılaşma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Morgda Karşılaşma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.