Gözümden gitmedi ak saçların Kulağımdan çıkmıyor sessiz çığlıkların, Ağlama... Gelir mi beklediğin, Bilemem; Ama yanındadır hep dost ellerim. Bükme boynunu öyle Yıkma ne seni ne beni Tükenmesin ışığın. Buruşan yanaklarından Akıp giden,yıllar mı Özlem mi bilemedim Gözyaşını silemedim. İçimdedir savaşın, Yüreğimdedir özlemin. Senle sen oldum da Bitiremedim acını, Tüketemedim hasreti. Dur de yüreğine, Bekle de acılara, Ver ellerini bana Ben olayım evladın... Olmaz der yüreğin, Olmaz der gözlerin, Bekleyen yüreğin; Canını ister, Kanını ister!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ SAVAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ SAVAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gör bak camlar iniyor duvarlardan her yaşamın bir bedeli vardır
hayata vereceği o bedel.... firari umtlardaki çığlıktan değil bir .... eksilmedir yörüngesinde yaniii azrailin randevusudur en sadık kalınanı...........
gelmeyecek evlat acını hissettim.
Çok güzel.
Duygular şimdi bir yerlerde düğüm düğüm...