(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAKIP DA GİDERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAKIP DA GİDERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam harika ! Ne denilir ki bu mükemmel şiirinize.inanılmaz haz aldim.bin kere okusam doymam inanın.bu şiirinizi seslendirmek isterim.cünkü tam benim tarzımda bir şiir. Cok tebrikler efendim.inanın inanılmaz duygulandim.kelimeler yerinde,yazi cok akıcı.cok begendim saygılar,sevgiler efendim.
Kara kışı bahâra Fidânımı bin bâra Zahîremi anbâra Bırakıp da giderim
Falnâmeyi cindâra Kurân’ımı dindâra Şarâbımı sukkâra Bırakıp da giderim
Merhaba filozof . Maşâllâh yine döktürmüşsünüz . Harika seslendirmenizde güzel olmuş kutlarım yüreğinizi Çok güzel felsefi düşündürücü şiir . Alın dünya sizin olsun demişsiniz. Selamlar Saygılar. ..
güzeldi , rahatsızlıgımdan dolayı sık giremeiyorum siteye radyosyon almamam lazım anca sizlerinde şiirlerinde puan vericegim kendimi iyi hissettigim anlarda yorumlarım, ihmalkarlık saymayın ne olun,
kafiye kafiye deyip duruyodum...kafiye ve şiirsel ölçünüz güzel,sunum hoş,olmuş yani... ama hissiyat açısından gitme eylemini karşılamamış...gitmek için daha güçlü bir anlatıma ihtiyaç var sanırım...saygıyla....
kıymetocak tarafından 10/26/2010 11:36:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel şiir kutlarım. harika... dinlemek te çok hoş. Büyük eek kutlarım... Saygılarımla... Valla bende yazanı okuyanı candan kutlarım. Çok beğendim... Anlatamam... Saygılarımla...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 10/26/2010 1:28:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
SÖZÜN BITTIGI YER
KUTLARIM