(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİVRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİVRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu yaz sizinle yollarımız mutlaka örtüşmüştür silivride, özellikle eski RİSUS PLAJ CAFE' nin müdavimlerindenim. ayrıca PİRAMİT ÇAY BAHÇESİ' ni de unutmamak lazım tabii.
şiirinizle Silivri'ye hayat verdiniz teşekkür ederim ve kutlarım, saygı ve selam ile.
(Hanımefendi ;Bugün şanssız günüm.Şiirinize 2 nci yorumu ben yaptım.Aslında 1 nci iken uzun olduğundan araya cennet cennet in yorumu girdi.Sonra kaldığım otelin air ties sisteminin azizliği girdi .bakalım aynı sözleri bulup yazabilecek miyim.)
Hanımefendi ; Şu son zamanlarda ülke gündeminin sevimsiz konularından birisi olan Silivri'yi gözümüzdeki bu görüntüden çıkardınız.Çok güzel çok ferahlatıcı bu şiirinizi ; Silivri Belediye Başkanı olsam şehir girişine koyduracağım bir HOŞ GELDİNİZ tabelasının altına yazdırırım. Tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Saygı ve selamlarımla.