Batan güneşe eşti Ağarmış saçları ömrün Sayısız isimleriyle yıkandı Yollar Ve Kaç esrik ruha daha Yön vermeliydi rüzgâr.
Dubaları yıkıktı sularımın Her geceye iliştiriyordum Uyku hapları kokan üzüntüleri Kekemsi tadları, ardımda kalan Bir umudum varmıydı hala? Ne çok sevdama benziyordu mavi.
Mumun ateşi Genzimi yakmamışken Ya kısmet diyen Balıkçılardan farksızlığım Aşındırıyordu aklımı zamansız Şimdi azığımı asıyorum Filikasına hayatın... <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Mumda Sen Yak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Mumda Sen Yak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidenlerin anısına... durup baktığımızda gidenler için sahi ne yaptık diye sorguladım kendimi giden hayat; giden sevgili giden canlar giden güzel günler Sahi ne yapabildik arkalarından varlıklarında hiç kıymet bilmemiştik ki.. şimdi hatıraların durduğu yer bir anılar mezarlığı dilimizde keşkeler ve bir belkiler yansıması akşamın hüznünde..hepsi o kadar.. sevigler saygılar şair
Dubaları yıkıktı sularımın Her geceye iliştiriyordum Uyku hapları kokan üzüntüleri Kekemsi tadları, ardımda kalan Bir umudum varmıydı hala? Ne çok sevdama benziyordu mavi.
Güzel dizeler okudum sayfanızdan.. Tebriklerimle şairem.. Sevgiyle kalınız..
Kapalı kapılar var hayatımızda..Nicedir açmadığımız, bilerek kapattığımız, üstüne kör bir kilit vurduğumuz kapılar..Bazen açmaya korktuğumuz, bazen ardındakilerle yüzleşmekten çekindiğimiz kapılar..Eski bir dostluk bazen, esk...iden yapıp ettiklerimiz bazen..Eski “biz”, eskimeyen izlerimiz..Kapıların ardında kalan..Hay...atımızdan uzak durmasını istediklerimiz. Cesaretimizdir bu bazen, bazen yenilgimiz..Bazen hayretimiz, bazen isteklerimiz. Ne çok kapıyı kapattık dostlar, ne çok kapı kapandı yüzümüze. Nasıl kapılar açıldı, kapattıklarımızın yerine?...Masumiyeti, insafı kapatan insanlar gördüm, üzerlerine kör bir kilit taktıklarını..Anahtarlarını da dipsiz kuyuya attıklarını..Nice erdemin üzerine kapatılan kapıların yerine, ardına kadar zevk-ü sefanın ışıltılı kapılarının açıldığına şahit oldu bu yeryüzü..Kendisini sevenlerin üzerine kapılar çarptı yeryüzünde kimileri..Kimileri kendini gelip geçici “dünya”ya kapattı..Dünya, sadece kendisi için yaşayanlara en büyük kapalı kapı oldu. Kapattık bazı kapıları dostlar…kör bir kilit vurduk üzerlerine..Şimdi açılırlar mı yeniden, en tılsımlı sözleri söylesek?..Yahut yeni kapılar açsak, kaybettiklerimizin peşine düşsek..Kör kilitli kapıları açmak gerek dostlar..Biraz cesaret gerek belki..Gerçeklerle yüzleşmeye cesaret, gerçekleri kabullenmeye cesaret..Ve gayret ve gayret… Sevgiyle çaldığınız tüm kapıların ardına dek açılması dileğiyle…
biraz uzun bir yorumdu ama.. şiirden esti..tebrikler çok güzeldi..
çok güzeldi şiiriniz,hemde çok.
saygı ve selamlarımla