(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şehit mektubudur * öpülmüştür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şehit mektubudur * öpülmüştür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaklarda kan kokusu... Güller mi kurudu ne? Ellerimde düş tozu, gözlerimde acımasız bağbozumu... Kimdir talan olan, hangi topraktır? Yer kayıyor altımdan; tutun yükseltin beni...
Toprak, vatan namustur. Onu satanların, ona zarar verenlerin ne olduğu bellidir... Her şehit haberinde akıtılan kan kadar eksiliyoruz asllında; ama bu vatan her daim sağ ve salim olacaktır. Bundan şüphesi olan bile, ihanet etmiş sayılır ona!
ne bu mavi beremi yere düşürürüm, ne de gözlerimdeki ateşi . ben Türk komandosuyum, vatan için bu ömrü seve seve söndürürüm. her yerde ben varım. batakta ve çatakta. hakkari ve şırnakta. Allah Türk komandosunu korusun ve yüceltsin. Amin.
Kurt yolu kesende
Zalım zulm edende
Kürt Türk diyende
Türk Kürt bölende
Bana ülkemi geri ver !.
Bize ülkemizi ve insanlarımızı, insanlıklarımızı geri versinler. Yoksa biz mi almalıyız?