(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TİTANİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TİTANİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sığ gönüller yaramaz bana, engin yüreklerin aşığıyım, sevgimi suya koysam, milyon Titanik hesabıyım.
sığ gönüller saramaz beni, gün olur karaya otururum, sevgimi suya koysam, milyon gönülü batırırım.
28.05.04 / Mörfelden-Walldorf
BUZULLARA ÇARPSIN DİYE YAPILMAMIŞKİ,TİTANİC,,15.NİSAN.1912 EN KALİTELİ ÇELİKTEN YAPILMIŞ,NEWFOUNDLAND,BUZDAĞLARINA ÇARPMIŞ,BUZ KIRICILARI YOKMUŞ O TARİHTE,GEMİLERDE VE KUZEY ATLANTİK SULARINDA GÖMÜLMÜŞ ,YAPILIRKEN ASLA BATMAZ DENMİŞ,,VE BU TEZ BATTIĞINDA 2213 YOLCUDAN 1518'İ ÖLÜNCE KIRILMIŞ,,DEMEKKİ YARADAN İSTEDİĞİNDE İNSAN GÜCÜ BİR SIFIRDIR,,,SIĞ SULAR DA KEŞKE SİZİN GİBİ DOLAŞSAYDI ,BELKİDE FIRTINAYA YAKALANIRDI,,SEVGİLERİMLE..
binay seymen tarafından 11/19/2010 12:48:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle hayırlı pazarlar efendim. Sayfama gelerek katkı sağladığınız için teşekkür ederim. Ayrıca; güzel bir dörtlükle katkı sağlamanız da ayrıca hoş olmuş. Gönlümüz daralmasın ve yara da almasın.
Titanik ismi bile yeter çok şeyler anlatmaya. İlmin kudretini de bir gizleyen vardır, gurur denen illeti elbet bir şaşırtan vardır... Okuyucuyu kısır döngülerde dolaştırmayan şiirini gönülden kutluyorum.En kalbi duygularla selamlar,saygılar kardeşim...
Ahmet'im tekrar ve tekrar hoşgeldin. Sen çok dikkatlisin. "Kısır döngüler" benzetmen çok doğru ve yerinde oldu.
Bazen ifade edeceğimiz şeyin büyüklüğünü anlatmak için farklı yollar izleriz. Mesela, dünyalar kadar, okyanus büyüklüğünde gibi. Ben de burada Titanik'i aldım ölçü olarak. Hoş Titanik'in akıbeti batmış olması ama cesameti konusunda söz söylemeye gerek yok sanırım. Rabbim aşkın büyüğünü, sevginin kabına sığmazını ve dünyaya dar gelenlerini batırmasın inşallah. Ki en büyük sevgi Allah sevgisi, onu da belirtmiş olalım.
Kardeşim, teşekkür ediyor, sevgi ve muhabbetlerimi sunuyorum.
sığ gönüller yaramaz bana,
engin yüreklerin aşığıyım,
sevgimi suya koysam,
milyon Titanik hesabıyım.
sığ gönüller saramaz beni,
gün olur karaya otururum,
sevgimi suya koysam,
milyon gönülü batırırım.
28.05.04 / Mörfelden-Walldorf
BUZULLARA ÇARPSIN DİYE YAPILMAMIŞKİ,TİTANİC,,15.NİSAN.1912 EN KALİTELİ ÇELİKTEN YAPILMIŞ,NEWFOUNDLAND,BUZDAĞLARINA ÇARPMIŞ,BUZ KIRICILARI YOKMUŞ O TARİHTE,GEMİLERDE VE KUZEY ATLANTİK SULARINDA GÖMÜLMÜŞ ,YAPILIRKEN ASLA BATMAZ DENMİŞ,,VE BU TEZ BATTIĞINDA 2213 YOLCUDAN 1518'İ ÖLÜNCE KIRILMIŞ,,DEMEKKİ YARADAN İSTEDİĞİNDE İNSAN GÜCÜ BİR SIFIRDIR,,,SIĞ SULAR DA KEŞKE SİZİN GİBİ DOLAŞSAYDI ,BELKİDE FIRTINAYA YAKALANIRDI,,SEVGİLERİMLE..
binay seymen tarafından 11/19/2010 12:48:55 PM zamanında düzenlenmiştir.