TaNıDıN mI ELiF ? RUMUZUYLA ŞİİR VE YAZI YAYINLAYAN, DEĞERLİ KARDEŞİMİZ GENÇ YAŞTA VEFAT ETMİŞTİR. KENDİSİNE ALLAHTAN RAHMET VE SEVDİKLERİNE SABIRLAR DİLİYORUM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TaNıDıN mI ELiF ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TaNıDıN mI ELiF ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DOST BU YÜREĞİN YANGIN SESİ ACILI FERYADI ELİF KIZIMIZIN ÇEKTİKLERİ SORULMALI BU KONUDA TÜM SİTEDE KAYITLI OLAN BELGE VE BİLGİLER SAVCILIĞA AKTARILMALI BUNDAN DA ANSIZA BÜYÜK GÖREV DÜŞÜYOR...HADİ BAKALIM ....
ÖNCELİKLE DEĞERLİ KARDEŞİM DUYARLI YÜREĞİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM... NE YAZIKKİ ELİFLE İLGİLİ FORUM AÇILMIŞ,ORDA BEN KISACA BU KONUYADA DEĞİNDİM.ÜZÜLEREK SÖYLEMEK İSTERİMKİ,İNSANLIK ÇÜRÜMÜŞ VE İFLAS ETMİŞ,DESİNLER DİYE YAZI YAZILIYOR,BANADA YORUM YAZSINLAR MANASINDA.YAZININ İÇERİĞİNİ DAHİ BİLMİYOR OKUMUYORLAR.İŞTE BİR İSYANIMDA BUDUR.ELİFİN SAYFASINIDA BEN KULLANIYORUM İNANIN İĞRENİYORUM İNSANLIĞIMDAN İĞRENİYORUM. BİRDE ŞİMDİKİ DUYARSIZ VE TUTARSIZ YAZILAR.BEN 0 GÜNDÜR ELİF ÜZERİNE YAZIYORUM.BİR CAN VE KONU İNSAN.BABSI BÖYLE YAPARSA,,EL NE YAPMAZ.ASLINDA SORU VR CEVAP BİR ARADA.... KISACA İŞİN ÖZETİ AŞAĞIDA OKUYUN ELİFİN DRAMINI DAHADA VAHİM AMA BU KADARINI YAZA BİLDİM.
kısaca yazayım.... Elif aslen yozgatlıdır,fakat alacaya daha yakındır.18 km mesafede.Bende alacalıyım.Oğlanın sülalesi çok seneler önce kasabaya kürt isyanı evresinde yerleştirilmiştir,duyum bu. Elif köyden bir gence aşık olur severler birbirlerini.Oğlan kürt,elifse türktür.Babası vermez oğlana kürt diye.Oğlan askere gider,ve şehit olur.Snırım elif şoka girer.Babada elifi kinlenerek yaşlıca birisine verir zorla..elif 27 yaşındaır,adamsa 49 yaşında,fakat zengindir.Ama elif bir türlü sevmez sevemez.... Evleneli dört 6 filan olmuştu.Elif hamile klaır.Adamsa mafya tipli birisi sanırım.Elifele araları iyi değildir,ama elifi sürekli ölümle tehdit eder.Anneni,kardeşini seni öyle parçalara ayırırım ki der parçalarıyın her birini bir şehire atarım bulamazlar.Beni seveceksin ve benimle yaşayacaksın.Elif gayri ihtiyari razı olur.Annesi ve kardeşi için.Üstelik bababsındanda çok korkmaktadır.Babasına gitse elifi almayacaktır babası bunu iyi bilir.Elif dertlerini şiirlere dökmeye başlar. Bu bayramda ankaraya bayramlaşmak için kayın pederlerine gider,tesadüf ya adam aslında ,imam nikahlıdır.İmam nikahlı olan eşide,ankaraya gelir.Elflerle karşılaşırlar.Ve kıyamet kopar. Bu hırsla istanbula hareket ederler eşiyle,kavga dövüş devam eder bu arada,boluda kaza yaparlar, aslında kaza değil adam elifi arabadan kapıyı açarak itekler eşi elif düşer,kendini attı derler, Bebeğini kaybetti bu arada,oldukçada kan kaybı olmuştur.Fakat aslında elif sevdiği oğlandan,ve bu yaşadıklarından dolayıda verem olmuştur,fakat kimseye söylemez.En son bana açtı.Ve ben kendisinin verem hastasıdır,kimselere söylemez........Ben aslında elifi ne gördüm ne tanırım.Seslendirmelerden dolayı tanıştık.Kızım olarak sevdim.Bana dertlerini anlattı bu konuşmalarda.Böylece elif ile baba kız olduk Pazar günü hanımla benle epey sohbet ettik.Pazartesi günü ölüm haberini verdiler bana.Bu ölüm kaza ile ilgili değil kesinlikle.Ne yapabilinir bilmiyorum. Kanunu koruyucusu olmadığımız içinde yasal mercilere kaldı allah hayır etsin.Elifin acısı yerde kalmaz işallah.
(batu_41 )
batu_41 tarafından 10/10/2010 1:22:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok üzüldüm. Elif'in sayfasına gidip şiirlerini okudum. Ve son kez mesaj yazdım. İnsan olduğum için kendimden utandım, çaresizliğime yandım. Anlamaya çalıştım, insanın insana yaşattığı akıl dışı davranışları. Anlayamadım, bir çok şeyi anlayamadığım gibi. Sevmenin bu kadar kolay ve güzel bir duygu olmasına rağmen, insanların yüreğinde ki kötülüğü anlayamadım. Sevgi ve akıl diliyorum, beyni ve yüreği örümcek istilasına uğrayanlara. Sevgi her türlü kötülüğün ilacı. Teşekkürler duyarlı davranışınıza. Selam ve saygılarımla
hastalığı varmıydı..neye yararki..ecel gelince ne bir saat geri ne bir saat ileri gider..[la yestehsirune saatun velehum la yestekdimun]innalilllah ve inna ileyhi yerciun.. cennet mekanı olsun şehitler makaına yükselsin biiznillah..çok çok üzüldüm HAK teala ailesine sabırlar ihsan etsin...
Allah ailesine sabırlar versin, tanımasamda mekanı cennet olsun şair arkadaşımızın... Duyarlı davranışınız için de size teşekkür etmek istiyorum ayrıca, doğum kadar ölüm gerçeğini de yaşarken, birlik içinde olmalıyız diye düşünüyorum.
İŞTE HAYAT BİR ANDA YOK EDER, ŞOK EDER. NE KADAR ACI BİRBİRİMİZN DUYGULARINA PAYLAŞIMA GİDERKEN BİR ANDA BÖYLE BİR HABER ALMAK:(((( ÇOK DÜŞÜNCELER GEÇTİ ŞUAN AKLIMDAN, İŞTE BÖYLE BİR DUYURUYU HANGİ DOST YÜREK BİR GÜN BİR DİĞEREMİZ İÇİN YAPACAK :((((((((( ÇOK AMA ÇOOOK ÜZÜLDÜM SEVGİLİ ELİFİMİZE ALLAHTAN RAHMET AİLESİ VE SEVENLERİNE SONSUZ SABIRLAR DİLİYORUM MEKANI CENNET YOLDAŞLARI MELEKLER OLSUN İNŞ.DUYARLI VEFALİ YÜREĞİNİZİ TEBRİK EDİYORUM SELAM SAYGIMLA :(
Güle güle Elif güle güle kaç yürektesin, kaç dizedesin bu gün biliyormusun? Görüyormusun Elif görüyormusun, duyuyormusun Elif duyuyormusun, Tanıdın mı Elif tanıdınmı, hani takılırdım hep sana Tanımadım Tanımadım Elif kardeş diye, oldu mu be Elif oldu mu şimdi, yakıştı mı sana ölüm, söz bitti Elif söz bitti, bak şair ne güzel yazmış, bak şair ne güzel yorumlamış ahh duysaydın keşke, yakışmadı ölüm, yakışmadı Elif..
İş gününün son demlerinde sayfanıza şiir görmek adına geldim. Okuyunca şok oldum:(( Tanımadım ama inanın ne diyeceğimi bilemiyorum. Sözün bittiği yerdeyim. Çok üzüldüm çok:(( Yakışmıyorken hiçbir insana, yakışmıyor en çok da gençliğe/gençlere. Yakışmadı ölüm sana gençlik, genç Elifcik:(( Allahtan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun. Ailesine/sevenlerine sabır dilerim...
Bilmeden,görmeden sevebildigim sevgili Elif için çok üzgünüm.Yakınlarına başsaglıgı kendisininde huzur içinde yatmasını dilerim.Keşke elimizden bir şeyler gelebilseydi.
Elif için tüm yazdıklarına katılıyorum Aykut Bey...Eminim Cennette huzura kavuşacaktırççAllah rahmet eylesin genç kardeşimize....Edebiyat defterinin de başı sağolsun...
Hepimizin başı sağolsun ,gerçekten zor bir durum , hele ki yakınları için daha da zor!Dualarımız Elifle....Kuran okuduğumuzda Elife de göndermeyi unutmayalım inşallah ,arkadaşlar..
var bunda bir tuhaflık,ben arkadaşı gece burda gördüm ama,ölüm bu saniyelik diyorsanız diyecek tek şey, Allahım gani gani rahmet eylesin inşallah.. mekanı cenent olsun müslüman kardeşimizin..
syn ibrahim beyin msj ile okudum bende çok üzüldüm genç yada yaşlı ölüm ensemizde ama içini yakıyor insanın..Allah tan rahmet diler yakınlarına sabırlar diliyorum....((
Elif'i tanımadım Bildiğim bir Elif vardı Elif ekti,elif yazdı Ekimin yağmuruna Tutunup rüzgarlara şimdi Elif'e vardı Allah korktuğundan kurtarsın .Selam ve dua ile
BURADA ŞAİR VE YAZARLARIN BİRBİRLERİNİ CİSMEN GÖRMELERİ GEREKMİYOR, AYNI DUYGU VE YÜREĞİ PAYLAŞABİLMELERİ İÇİN. DİZELERİYLE İÇ İÇE OLMAK, AYNI ÖFKEYİ TAŞIYIP AYNI SEVGİLERDE BULUŞMANIN VERDİĞİ DOSTLUK ÇOK FARKLI. EKMEĞİ BÖLÜŞMEK, RÜZGARI KOKLAMAK GİBİ.
KLAVYEM ISLANIYOR...
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM.
ALLAH RAHMET ETSİN, CENNET MEKANINDA YER AÇSIN DEĞERLİ ŞAİRİMİZE, YAKINLARININ, SEVENLERİNİN, TÜM YAZAR VE ŞAİRLERİMİZİN BAŞI SAOLSUN, ALLAH SABIRLAR VERSİN...
MUTLU UYU TaNıDıN mI ELİF ?
( CENAZESİ NE ZAMAN VE NEREDEN KALKIYOR, LÜTFEN BİLGİLENDİRİRMİSİNİZ..? )
deli ibrahim tarafından 10/8/2010 12:27:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
evet. gönül sevmek isterse beklentisiz ve görmedende sevebiliyor. bu çivisi çıkmış dünyada o yüreği bizler gösteremezsek başkalarından beklemeye hakkımız yok.
bENDE ÇOK ÜZGÜNÜM.işte gönül sevmek isterse bilmek tanımak görmek yada beraber olmak hiç önemli degil.Demekki böylede sevilebiliyor.Sevgili kardeşime rahmet diliyorum sizede kucak dolusu selam ve sevgiler.BurADAKİ BEKLENTİSİZ,MENFAATE ÇIKARA DAYANMIYAN DOSTLUKLARIN DEVAMINI ARZU EDİYORUM.gERÇİ BU ÇİVİSİ ÇIKMIŞ DÜNYADA BUNA YÜREK İSTİYOR AMA İNANIN DEGER.tEBRİK EDERİM.
Şimdi okudum mesajı ve ne diyeceğimi bilemiyorum çok çok üzüldüm..allahtan rahmet diliyorum.. Mekanı cennet olsun ve sevenlerine çok büyük sabırlar diliyorum..
hala şoktayım.. bu sabah sayfasına girdiğimde bir şiir ve bir not altında.. 'elif kardeşim bunu bana yazmıştı' keşke bir de açıklama olsaydı haberlendirme amacıyla.. öğleden sonra taziye bildirisiyle haberim oldu.. hiç aklıma gelmezdi.. hiç te konduramadım ama hayat.. çok üzgünüm.. nur içinde yatsın.. duyarlılığını yürekten kutlarım dostum.. sevgimle..
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun yakinlarina sabir versin Allah. ölüyor siirlerinden tanidiklarimiz insan bir tuhaf oluyor derinden üzülüyor. sitede birbirlerini yersiz yere kiranlar belki bir durup da bir düsünür.
aaaaay çooook üzüldüm allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun çok üzüldüüm beeeeeeeee dost seveninlerinin tüm edebiyat aliesinin baş sağolsun zaralıcan
Bütün bunlardan sonra acaba olayla ilgili her hangi bir gelişme olup sonuçlandı mı diye de merak ettim...