(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sonbaharda yeşeren ilkbahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sonbaharda yeşeren ilkbahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi kalbimde uzayan bir yol iki yanında yeşeren ağaçlar ortalık alacakaranlık şafak sökerken kızıllar içinde aşkın bitirmiş beni türlü biçimde ...................................................Güzeldiiii
AŞKIN ZİRVESİ, EVEREST ZİRVESİ KADAR OLMUŞ YÜREĞİNİZDE....GRANİTTEN DAHA SAĞLAM.....ANNE KADAR ŞEFKAT PANORAMASI SERGİLEYEN BİR SEVDA.....ENFESS Tİİ....
ankara’da bir sonbahar akşamında uzayan bir yol iki yanında ağaçlar henüz yapraklarını dökmemiş ama sararmış belki bir fırtına belki aniden bastıracak bir yağmur tüm beklediği ben ise bir balkondan seyirci kopacak fırtınaya yağacak yağmura ya içimde kopan fırtına görüyor musun zihnimde kanımda her zerremde şimdi sen ve sıcaklığın ben ve sevdam sen ve ben şimdi kalbimde uzayan bir yol iki yanında yeşeren ağaçlar ortalık alacakaranlık şafak sökerken kızıllar içinde aşkın bitirmiş beni türlü biçimde ...
EY AŞK korkum seninle güç bilemezken sözlerim yüreğimde kale misali olu verdin gönlümde
ankara’da bir sonbahar akşamında uzayan bir yol iki yanında ağaçlar henüz yapraklarını dökmemiş ama sararmış belki bir fırtına belki aniden bastıracak bir yağmur tüm beklediği ben ise bir balkondan seyirci kopacak fırtınaya yağacak yağmura ya içimde kopan fırtına görüyor musun zihnimde kanımda her zerremde şimdi sen ve sıcaklığın ben ve sevdam sen ve ben şimdi kalbimde uzayan bir yol iki yanında yeşeren ağaçlar ortalık alacakaranlık şafak sökerken kızıllar içinde aşkın bitirmiş beni türlü biçimde ...
iki yanında yeşeren ağaçlar
ortalık alacakaranlık
şafak sökerken kızıllar içinde
aşkın bitirmiş beni türlü biçimde
güzel şiir
kutlarım
selamlar