Deneme yanılmadır, bulmadır var olanı Her oluşum nedendir, bırak yalan dolanı Toprak ile aşlamış, kul şeytanı taşlamış Tabiat bir sistemdir, hayat suda başlamış.
Çıkar uğruna kanma, sana kalacak sanma Aldatmasın netice, ateşe düşüp yanma Gün sınırlı zamandır, alev gibi samandır Senden sonrayı düşün, gelecek çok yamandır.
Gerçeklerden sapan var, bir an edebilir kâr Karşılıklıdır her aşk, ikiden her biri yâr Tek hâkimdir var eden, mahkûmdur var edilen Herkes rol icabı kul, topraktır son gidilen.
Kalp içinde gizlidir, sırlar sizli bizlidir Biri kara biri ak, seçim bizli sizlidir Yalan baldan tatlıdır, tav olan çok cahildir Adım atarken düşün, aşk sonsuz bir sahildir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sonsuz Bir Sahildir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sonsuz Bir Sahildir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalp içinde gizlidir, sırlar sizli bizlidir Biri kara biri ak, seçim bizli sizlidir Yalan baldan tatlıdır, tav olan çok cahildir Adım atarken düşün, aşk sonsuz bir sahildir.
Kalp içinde gizlidir, sırlar sizli bizlidir Biri kara biri ak, seçim bizli sizlidir Yalan baldan tatlıdır, tav olan çok cahildir Adım atarken düşün, aşk sonsuz bir sahildir.
Çok güzeldi dizeler kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.
Biri kara biri ak, seçim bizli sizlidir
Yalan baldan tatlıdır, tav olan çok cahildir
Adım atarken düşün, aşk sonsuz bir sahildir.
Harika üstü dizelerdi.. Kutlarım kaleminizi...
Saygılar...