biliyorum ki yine bana yüklenecek hatalar, kusurlar... bayansa karşındaki es geçilecek sen madur da olsan yok hayır, o bayan ya... asıl madur o. tamam, bayanlara saygımız sonsuz... önlerinde her zaman saygıyla eğilirim izin verin... insaf yahuuu her konuda hiç mi hata işlemez onlar birebir haklı olabilirler mi? dünya meleği olabilirler amma melek kadar saf ve günahsız olmaları hatasız, kusursuz olmaları mümkün mü? ne olur teraziyi biraz dengeli tutun... adil olmaya çalışın ne olur... ortada eğer ağır bir kusur, hata, suç varsa bunun hiç mi bir nedeni, nasılı, niçini yoktur? niye hep kadınların maduriyeti kabul edilir erkek, erkektir denip geçilir? erkeğin canı ateşten de kadınınki acaba nurdan mı? neden hata ve kusurlar karşılıklı aranmaz? sebepleri sorulmaz? dünya işte böyle... dengeler kadının üstüne kurulmuş kardeşi kardeşe öldürten Habil ve Kabil’ in de savaş sebebi kadın değil mi? en güzelin de en çirkinin de en zenginin de, en yoksulun da yatağının sahibi kadın değil mi? belki de insan hayatının anlamı acaba kadın değil mi? kadın bunca değerliyken bir erkek kadınına nasıl haksızlık edbilir? öyle ise suçlanan varlığın yalnızca erkek olmasında bir yanlışlık yok mu? annemiz de bir kadın olduğuna göre yaşamımıza sebep olan varlıklar da kadın olduğuna göre kadınlarımız, kadın oldukları için değerli değiller mi? tek sebeplerinin ise kadın olmaları değil mi? bilmem yanılıyor muyum? lütfen biraz da siz düşünün olmaz mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZ MI ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZ MI ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.