Sıkıntılı günler yaşıyoruz Paramız yok, Evin çatısını açtık, Malzemeler veresiye alındı Ustalar veresiye çalışıyor Yağmur yağacak diye Hanımla sık sık kavgalıyız… Üzülüyor, ağlıyor, sızlıyor Yağmur yağıp eve dolacak, Eşyalar ıslanıp atılacak diye. Korkuyor elbet… Boşuna telaş ediyor aslında Beni de yok yere üzüyor. Yorgunluktan, Çaresizlikten, Canım burnumda, Öfkeliyim… Biricik hasta, Aydın’a doktora gitti. Ne tuhaftır ki, Bugün ikimizin de doğum günü… Ne güzel değil mi? Evet çok güzel… Bugün 7 Eylül.
Kızımla benim Doğum günüm… Canımdan çok severim kızımı. Ben ona daha ”Biricik” demedim… Adı Melek amma Kalbimdeki adı “ BİRİCİK…” Bu şiiri ona yazdım. Ve ikimize… Mektup gibi oldu amma olsun Sevgiyi anlatmak Sevgiyi yaşatmak önemli olan… Biricik benim her şeyim O da seziyor bunu amma, Henüz tam anlamış değil. O hasta, o rahatsız Aklım onda, içim yanıyor… Gözlerim yaşardı yine Şimdi yaş yaş O görmüyor ki… Fakat hissediyordur mutlaka. Ona sevgimden ağlıyorum şuan… Bunu bilmiyor İçimde bir korku var Sebebi belli değil… Belki onu çok sevdiğimden Belki yitirmekten Belki bir gün
Temelli kaybetmekten Korkuyorum… Onsuz Onun sevgisi olmadan Ne yaparım ben? Belki yaşayamam… Onu o kadar seviyorum ki Anlatamam. Evet, evet yaşayamam. Seni çok seviyorum Kızım “ Biricik “… Ben sensiz yaşayamam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B İ R İ C İ K… (Kızıma) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B İ R İ C İ K… (Kızıma) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
RABBİM KIZINIZA ACİL ŞİFALAR NASİP ETSİN İNŞALLAH..
ALLAH HER ZAMAN YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN..
SELAM SAYGI VE DUA İLE...
SİZ VE SEVDİKLERİNİZ HER ZAMAN ALLAHA EMANET OLUNUZZZ...
DUALARIMIZ SİZLERLE DEĞERLİ DOSTT...UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFD