Yavaş yavaş batıyor vadesi dolmuş güneş Kimin elinde kimin doğunca gitmemek hey Usul usul sönüyor ocakta yanan ateş Bitti kül oldu işte zor mudur bitmemek hey.
Savaş savaş nereye nereye bu gidişat Sizin yeriniz sizin kara toprak insanlar Ey güzel Rabb’im bizi merhametinle yaşat Düşüncesiz akılsız dünyada bak insanlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidişat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidişat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerek okunduğunda uyandırdığı etkisi ile gerek özlü bir şiirin yüklendiği muhtevası ile, çok güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum, başarı daim olsun. Selamlarımla
Yavaş yavaş batıyor vadesi dolmuş güneş Kimin elinde kimin doğunca gitmemek hey Usul usul sönüyor ocakta yanan ateş Bitti kül oldu işte zor mudur bitmemek hey.
Savaş savaş nereye nereye bu gidişat Sizin yeriniz sizin kara toprak insanlar Ey güzel Rabb’im bizi merhametinle yaşat Düşüncesiz akılsız dünyada bak insanlar.
ANLAM DERYASINA BATMIŞ, ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL OKUMASI HAZ VEREN İKİ ALTIN DÖRTLÜK... KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE. TAM PUAN VE SELAM,SEVGİ VE SAYGILAR........HALİLŞAKİR
iki kıt'aya derin anlamlar yüklemişsin serzenişler uyarılarla tamamlanmış güzel misaralar...
"Yavaş yavaş batıyor vadesi dolmuş güneş Kimin elinde kimin doğunca gitmemek hey"
iki mısranın birbirini tamamladığı bu bölümde, zamanlama bakımından ikinci mısradaki "doğunca" yerine "doğmadan" yazılması daha anlamlı olurdu. ve hatta vurguları daha etkili kılmak için ilk yedilikler sonuna ünlem işareti de düşünülebilir. misal; Kimin elinde kimin! Doğmadan gitmemek hey
yüreğine sağlık sevgili dost
şiirle kalasın