Havalar çok kasvetli, bir şeyler olmuş sana Bakışların çok donuk, bomboş bakıyor bana Kalbin aynasıdır göz, konuşmadan söyler söz Gözler yalan söylemez, malik olsa da dansöz.
Uçan halıya binmiş, yedi ceddin cadısı Ferman yazmış ölümsüz, bunu bilmez kadısı Yazgı buymuş diyelim, şık elbise giyelim Mum ışında olsun, aşk yemeği yiyelim.
Aşk iki kişiliktir, bir bay ile bir bayan Kırmızı şarap varsa, dayan ey kalbim dayan Çatal kaşık sesleri, her lokma ayrı bir tat Ve çok güzel bir kadın, yemede yanında yat.
Bakımlı mı bakımlı, hareketler çalımlı Gözler keskin bakışlı, çehresi var alımlı Bir başka mana verdi, önüme halı serdi Kıskananları yerdi, bana aşkımı verdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Aşkımı Verdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Aşkımı Verdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakımlı mı bakımlı, hareketler çalımlı Gözler keskin bakışlı, çehresi var alımlı Bir başka mana verdi, önüme halı serdi Kıskananları yerdi, bana aşkımı verdi.
Çok güzeldi selim hocam kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.