(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZAN GÜNEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZAN GÜNEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan aceleden yaratılmış, Her güzelliği hemen isteyen canlı Kader diye bir yar bulmuş Ölçü, nasip, kısmet ne derse desin Kader çabaladığın, uğraştığın her neyse Ona erersin.
Hayır inanmam şuna Sabit bir kader bir hayat çizilmiş İyi iyiymiş kötü kötü O zaman anlamı ne bu hayat oyununun Yalan insan kendi hatalarına bir kılıf uydurur Kader der çıkar yaptığı her oyuna.
Evet elbet Allah takdir eder Elbet ölçü nizam verir Fakat Allah isteyene istediği yolu Verir ki ebedi bir aleme götürsün Hesap veremeyeceğin kadar suç işleme Sakın bu kaderim deme.
Bir kitap ki açılır yarın önümüzde Soramayız bile bunu ben mi yaptım Hesabımız sanma ki başka başka görülür Yapanda hesabı görende kendi vicdanımızdır.
Melik Haker tarafından 10/11/2010 7:29:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
İnsan aceleden yaratılmış,
Her güzelliği hemen isteyen canlı
Kader diye bir yar bulmuş
Ölçü, nasip, kısmet ne derse desin
Kader çabaladığın, uğraştığın her neyse
Ona erersin.
Hayır inanmam şuna
Sabit bir kader bir hayat çizilmiş
İyi iyiymiş kötü kötü
O zaman anlamı ne bu hayat oyununun
Yalan insan kendi hatalarına bir kılıf uydurur
Kader der çıkar yaptığı her oyuna.
Evet elbet Allah takdir eder
Elbet ölçü nizam verir
Fakat Allah isteyene istediği yolu
Verir ki ebedi bir aleme götürsün
Hesap veremeyeceğin kadar suç işleme
Sakın bu kaderim deme.
Bir kitap ki açılır yarın önümüzde
Soramayız bile bunu ben mi yaptım
Hesabımız sanma ki başka başka görülür
Yapanda hesabı görende kendi vicdanımızdır.
Melik Haker tarafından 10/11/2010 7:29:18 AM zamanında düzenlenmiştir.