Okuduğunuz şiir 19.9.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
eylül çıkmazı
güze kesmiş bir ağacın ölgün kollarında tir tir titrer kırmızı bir yaprak… serencam-ı hazandır gelen ıslak ıslak…
ve eylül… yaz sarhoşu gibidir, sokulur dingin koyaklara usul usul ve biraz da yalpalayarak…
ayağına çelme takılmış ihtilâller geçer eylül /gözlerinden gün - gece puşt zulasında zulüm, zalim pususunda barut… eylülün göğüs kafesinde durur bir atmaca güz günü tomurcuklanma ey hayat bir daha ! al da efkârını zor/ la / da olsa dizlerinde uyut… gök/yüzünden sancıların var madem d/indir ! masum bulutların kalbini hırpalayarak umutlarını; kırlangıçların kanatlarında unut…
ve sen ey aşk ! hasbel kader yatıya kalmış gibi ürkek durma eylülün kollarında adın dillerde pelesenk bir türkü seni tanıyanların kalbinde bile yavansın artık yavan… ve bir o kadar da muğlak…
eylülün bu hüzzam bestesi ölümle cinaslıdır ancak.
kalemin hilkatine dokunur zaten bunca hüzün kırılır kurumaya yüz tutmuş sürgününden ağlayarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylül çıkmazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylül çıkmazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir eylül ağlıyor içerimde... yaşınılması imkansız bir /ömrüm / eylülün satır aralarında ağlamaklı .... ve çaresizlik yolu bağlar. Eylüle yakışan bir şiir. Eyvallah !... Şaire güzeldi.
ve sen ey aşk ! hasbel kader yatıya kalmış gibi ürkek durma eylülün kollarında adın dillerde pelesenk bir türkü seni tanıyanların kalbinde bile yavansın artık yavan… ve bir o kadar da muğlak…
eylülün bu hüzzam bestesi ölümle cinaslıdır ancak.
kalemin hilkatine dokunur zaten bunca hüzün kırılır kurumaya yüz tutmuş sürgününden ağlayarak…
kalemin hikatine dokunmuş şiir. şiiirdi.. her zaman beğeniyle takip ettiğim kalemi burada görmek güzeldi tebrik ederim güne gelen güzelliği.
eylül yine şaşırttı bizi tüm gülleri soldurarak daha bir nefes çekememişken içimize içten kokularını aşkı tadamamışken gelip girdi kanımıza eylül belki birgün şaşırtmayacak bizleri gelişiyle yüreğinize sağlık
sevgim saygım tebriklerim günün şiirine çok değerli şairine...:) yeni öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun çalışmalarınızda başarılar dilerim değerli hocam...
ve eylül… yaz sarhoşu gibidir, sokulur dingin koyaklara usul usul ve biraz da yalpalayarak…
merhaba güzel insan öylesine özenle yazılmış ki şiir. kutluyor ve ayakta alkışlıyorum eylüllerden uzak dursun yüreğiniz yerine de çok yakışmış aşkla kalın
birazda eylül vurgunu ...
çok güzel ,,,
berceste bir şiir...
tebrik ederim sevgili berceste...