Tenime değer İstanbul biraz daha sen kokar sokaklar.
Betimlemesi yarım kalan yamalı bir yazıyım şimdi tarih her yanımda senden bir şeyler aşındırıyor avuçlarımı kokuna bir düğüm daha k/atıyorum Sobe diye çıkıveriyor gece, ininden.
Şafaklar bir bir atıyorken ömrümüzde izleri keskindir dilimde yakıcı bir avuntu bilincime yerleşmiş bir sen kapatıyor kepengini düşlerim bencilliğime sarılarak.
S/aklandığı bilinmezlikten çocukluğum, izliyor gençliğimi buğulu camlarda, yazı yazıyor izleri silinmesin istiyor, her kış geldiğinde başka bizlere, kimlikler arayarak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Griliğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Griliğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S/aklandığı bilinmezlikten çocukluğum, izliyor gençliğimi buğulu camlarda, yazı yazıyor izleri silinmesin istiyor, her kış geldiğinde başka bizlere, kimlikler arayarak.
Şafaklar bir bir atıyorken ömrümüzde izleri keskindir dilimde yakıcı bir avuntu bilincime yerleşmiş bir sen kapatıyor kepengini düşlerim bencilliğime sarılarak.