(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALLERİNDEN UTANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALLERİNDEN UTANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdim ben bu sayfayı duymadığını oku, bilmediğini öğren harika şiir sayfası değil ansiklobedi sanki iyi ki varsınız :)) kesinlikle devam edeceğim okumaya Soner bey muhteşem paylaşımlar için teşekkürler...
...bilmek önemli değil önemli olan bilgiyi paylaşmaktır... böyle bir söz duymuştum zamanında kim söylemişse çok güzel söylemiş :))
Dar naçar uzanıp da tutamadığım dallar Ecelimi bekleyen dost sandığım çakallar Feryatlarına koşup içten yandığım kullar Hallerinden utansın! Hallerinden utansın!
Çekildiğim dâr olan diktiğim ince fidân Sokulduğum mâr olan emzirdiğim o cân Yakıldığım nâr olan güller ektiğim cinân Hallerinden utansın! Hallerinden utansın!
Mezarıma konulan bahçemdeki çiçekler Kozayı hakir gören o hodbin kelebekler Hiç haykıramadığım içimdeki gerçekler Hallerinden utansın! Hallerinden utansın!
Topraklara atılıp yeşermeyen tohumlar Kumsaatinde akıp zamanı çalan kumlar Sahte aşk şarabından içirilen yudumlar Hallerinden utansın! Hallerinden utansın!
Ateş-i aşka girip küle dönmeyen canlar Bülbüllere dönmeyen o âşık-ı nâlânlar Gönülde aks-i sada bulamayan figânlar Hallerinden utansın! Hallerinden utansın!
DEĞERLİ DOSTUM KONU VE İŞLENİŞ HARIKA .YUKARIDAN AŞAĞIYA UYUM İÇİN ZİNDE BİR ANALATIM HAKİM.
duymadığını oku, bilmediğini öğren harika
şiir sayfası değil ansiklobedi sanki iyi ki varsınız :))
kesinlikle devam edeceğim okumaya Soner bey muhteşem paylaşımlar için teşekkürler...
...bilmek önemli değil
önemli olan bilgiyi paylaşmaktır... böyle bir söz duymuştum zamanında kim söylemişse çok güzel söylemiş :))