Bendeki aşk Şems’e denk, Rumiydi özlediğim, Sufiler aşk yakar der, ben yanmaktan kor oldum. Asırlar ötesinden, yolunu gözlediğim, Duam kabul olunca, gerçek aşka yar oldum. . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk - ı Sufi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk - ı Sufi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bendeki aşk Şems’e denk, Rumiydi özlediğim, Sufiler aşk yakar der, ben yanmaktan kor oldum. Asırlar ötesinden, yolunu gözlediğim, Duam kabul olunca, gerçek aşka yar oldum. . .
Allah kalbinizi daha da nurlandırsın ..Allah ı anan dillerden kalplerden Allah razı olsun..Allah yazan kalemlerden okuyanlardan Rabbim razı olsun ..Kısa öz alamlıydı şiiriniz..Kutlarım ...
Buda yazdıklarımdan kısa dörtlük
Kalplere nur kondukça,pişipde yananlar çok Can Allah tecellide oldukça kananlar tok Benlik bende yitipte yanıp olmayanlar yok Kalbin Hakkı anacak nurdan güller derecek... Yeganem Nigar Bedirhan
calap gonule bakti, gonul calabin tahti, iki cihan bedbahti, kim gonul yikar ise..... demis ya yunus aynen oyle ask da iman da ALLAH da gonul de. Zaten gonulde olmayan yoktur ... selam saygi ve sevgiyle . . .
Ne güzel ifadeler bunlar. Yalnızca ölmeden ölenler veya ölmeden ölmeyi dileyenler ben ' i öldürebilirler.
Kırkıncı Kural : Aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır. Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım mecazi mi, yoksa dünyevi, semavi ya da cismani mi diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur. AŞK ' ın ise hiçbir sıfata ve tamamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde, ya da dışındasındır hasretinde . . .
Bendeki aşk Şems’e denk, Rumiydi özlediğim,
Sufiler aşk yakar der, ben yanmaktan kor oldum.
Asırlar ötesinden, yolunu gözlediğim,
Duam kabul olunca, gerçek aşka yar oldum. . .
Allah kalbinizi daha da nurlandırsın ..Allah ı anan dillerden kalplerden Allah razı olsun..Allah yazan kalemlerden okuyanlardan Rabbim razı olsun ..Kısa öz alamlıydı şiiriniz..Kutlarım ...
Buda yazdıklarımdan kısa dörtlük
Kalplere nur kondukça,pişipde yananlar çok
Can Allah tecellide oldukça kananlar tok
Benlik bende yitipte yanıp olmayanlar yok
Kalbin Hakkı anacak nurdan güller derecek...
Yeganem Nigar Bedirhan