(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eeee şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eeee şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
panik yok hayat devam ediyor güneş yine doğudan doğacak karamsarlık bulutunu atın üstünüzden.aynı çatı altında yüzyıllardır beraber yaşadık israil terör devletinin hatırı için birbirimize düşman olmanın hiçbir mantığı yok(israil gazetelerine göz atın müthiş üzülmüşler.)pkk dogudaki vatandaşlarımıza evet oyu kullanmasınlar diye tehditle boykot yaptırdı referandumu.pkk bu devletin milletin hayrına olan birşey asla yapmaz.demekki evet demek hepimizin hayrınadır.yargıdaki ve askeriyedeki çöreklenmiş ergenegon yılanının başının ezilmesi için gerekliydi.inşallah kökleri kazınır. bizi bizden bölmek isteyenlere karşı dik duralım provakasyonlara gelmeyelim.siyaset siyastçilerin işi .şiir yazmaya devam.saygılar.
seyfi betik tarafından 9/13/2010 5:33:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Arkadaşım bu düzen böyle gelmiş böyle gidecek milletin tercihi buysa sen ben o şu ne yapsak nafile kimler geldi kimler geçti düzen değiştimi ?? bu zihniyetler olduğu sürece değişmeyecek iki rengide seviyorum arkadaşım yolum özgürlük yolu yerimi ben biliyorum özgürce selamlar...
YILLAR ÖNCEYDİ ,YILLAR SONRADA OLSA ; BELLEĞİMİN DEHLİZLERİNDE ŞUNLARI HATIRLIYORUM..ADI İLYASTI...YANAŞTIM YANINA YÜZÜNÜ ASTI...DEDİM ÇOLUK ÇOCUK..DEDİ SEKİZ CAN..DEDİM DÜZELECEK...DEDİ NE ZAMAN...ARKASINDAN...YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.SELAM VE SAYGILARIMLA..
KNİSK tarafından 9/12/2010 11:23:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
BEN HEP KOYUN MILLET DIYORUM BANA KIZIYORLAR ,HALA UYUMAKTAYIZ VE INSANLAR HAK ETTIKLERI YONETIMI BULURMUS DAHA COK CALACAKLAR,CEPLERINDEN ? KOYUYORUM ORAYI SIZ DOLDURUN AKLINIZA NE GELIRSE ARTIK.ALLAH MILLETIN AKLI BASINA GELMEMIS DEMEK DAHA COK CEKSINLER BETER OLSUNLAR DIYECEGIM AMA YASIN YANINDA KURU GIDIYOR YASLAR YINE YAS KEYFI YERINDE VE ZENGINLIGIN TADINI CIKARIYORLAR DAHA COK ZENGIN OLUYORLAR SEFIL MILLET HALA ONLARA OY VERSIN ENAYILER.KOYUNLUKLARININ BITTIGI GUN ADAM OLMUSLARDIR.ALLAHIM DAYANAMIYORUM BU MILLETIN AHI NE ZAMAN TUTACAK.BIRILERINI MEZARA GOTURDUGU GIBI BUNLARA NE ZAMAN SIRA GELECEK.ALLAHIM SANA HAVALE ETTIM.SUSTUM.
Eeee Millet’ im e e e e.
Bak hele şu terciheee.
Atı alan Üsküdar’ı geçti.
Yeter!! beeeeeeeeeee.
Mehmet Fikret ÜNALAN
SIKIŞTILARIMI AMAERİKAN SIĞINIRLAR YERİ
GELDİĞİNDE CAMİYİ DİNİ KUALNILAR
BU ÜLKEYİ AATÜRKE BORCULU OLDUKLARINIO UNUTMASINLAR
ALAHIN YOBAZLARI
HER ŞEYİ AVRUPAYA SATILAR
DAHA MİLET BUNLARA EVET DİYOR
EVET DİYENELR PKK EVET DEDİLER
EVET DİYENLER ÜLKESİNİ AVRUPAYA SATILAR
EVET DİYENLER MASONLAR İSRAHİLE AMAERİKNA
EVET DİYENELR LADİNLE BERABER OKUYANSUBUN ORDAN MANGAL YAPİYORLAR??
EVET DİYENLER İNGİLİZLERE PEŞKESŞ CEKENLERDİR
BUNLAR İKTİDARDAN KALMAK İÇİN HER ŞEYİ YAPARLAR
BENDEN DENMESİ ANLAYAN SÖZ ALTIN ANLMYAN SÖZ KURŞUN
KEMALİZİM YAŞASINN