Ceylân derim o yârim, siyah gözü sürmeli, Sevdayla beklediğim, yalnızca o güzel var. Uzak yakında duran, herkes bunu görmeli, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
Bir dokundun vuruldum, başından ayağına, Hiç tereddütsüz girdim, yârin aşk tuzağına, Alevinden demlendim, düşmeden uzağına, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
Dalıp öyle seyretsem, dokunmasam eline, Hasretiyle yansam da, sarılmasam beline, Ömrümü tüm bağladım, zülfünün tek teline, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
Kırk yıl hatırı kalan, kaynayan cezvelerin, Fincandan söz doğuran, gizli mucizelerin, Cazibe kuyusunda, boğulsam gamzelerin, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
Kaşların yayı germiş, bağrımda ok kirpiğin, Ferman yaz pek okunsun, esamesi dirliğin, Boy boy sevda albümü, bize dönük birliğin, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
Saymaya imkân nerde, ciğerdeki gözenin, Dertten saraylar kurmuş, kul kölesi üzenin, Yıkılmasın ahvâlden, taht serdiğin düzenin, Kalbimde sakladığım, yalnızca o güzel var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİMDE SAKLADIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİMDE SAKLADIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayırlı bayramlar dıleyimle