Rahmet yazılı günün, şevvâle dönen yüzü, Ay yolunu izlerken, bayram salar gönlüne. Bir daha kavuşur mu, kadri kıymetin cüzü, Hasretini gizlerken, bayram salar gönlüne.
Her mevsimi gezinir, mümin bekler sultanı, Rengârenk aşk boyanır, kalbin duru fistanı, Ruhundan hayat katan, Kur"an olur destanı, Özlemleri beslerken, bayram salar gönlüne.
Yâr besteli notaya, hiç yazmadan hüzzamı, Kuşandığın ahvâlde, hiç bozmadan nizamı, Cümle razı edersen, hiç üzmeden makamı, Gayretini süslerken, bayram salar gönlüne.
Sabır sebat şükürle, usanç düşmeden yola, Hak hükme büründükçe, amel niyet kolkola, Aşk bağında her seher, gül koklatırsan sola, Bülbül gibi seslerken, bayram salar gönlüne.
Biten ömrü topluyor, ölüm denen muamma, Zorlu hesap zor güne, zincir dolayan tasma, Korkuyla medet umup, tövbe dersen daima, Merhameti düşlerken, bayram salar gönlüne.
Biten gün kapatmadan, gurbetin kepengini, Karanlıkta kalmadan, nurdan donat dengini, Zaman mekân burcunda, aydınlanan engini, Vuslat odu közlerken, bayram salar gönlüne.
.
.
_Allah (cc) gerçek bayramları tek tek gönüllere millet-i islâma ülkemize ve dünyamıza merhametiyle salsın inşaallah
_Mübarek Ramazan Bayramı sevgi deryasında sevdiklerinizle birlikte huzra garkolacağınız bayram tadında bayramınız olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM SALAR GÖNLÜNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM SALAR GÖNLÜNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.