(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anlatamadıklarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anlatamadıklarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen okadar güzel anlatılıyorki anlatamadıklarımız,işte hiç silinmeyecek izler bırakıyor beyaz sayfada kara kalemle... tebriklerimle,iiiyi bayramlar...
bir pişmanlık olma benim için keşke demeyeyim iç çeke çeke koca bir tesadüftün başında hayatın tatlı bir cilvesi şimdi içimde bilindik bir sızı aklımda ise sorular yığını bir hayal misin yoksa gerçek mi anlayamıyorum anlatamıyorum bütün harfler kullanılmış kelimeler kirli kelimeler yaşanmış kullanamıyorum ben istiyorum ki yeni bir alfabe olsun tertemiz yazalım aşkı daha önce yazılmamış olsun beni sev istiyorum yalansız dolansız zamansız esen bir rüzgar gibi titret içimi habersiz yakalanayım sana tıpkı ilk geldiğin gün gibi nasıl sevdim seni sanki hepsi dün gibi ....
Bir hayli zaman sonra ,dönüp baktığımızda arkamıza nelerin yaşandığı neden ayrılığa mahküm edildi bu yürek diye hayıflanırız.Oysa güzel di bitti dersek daha mı iyi olur bilemem
kutlarım sizi hayırlı bayramlar
KADER OYUNCUSU(+5)
kader oyuncusu tarafından 9/10/2010 9:39:27 PM zamanında düzenlenmiştir.