(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BİR OZANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BİR OZANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir ozanım, şiirlerle yaşarım Sel olurum bazen gözlerden taşarım Namert’e boyun eğmedim, eğmemde asla İster yazı gelsin param, isterse tura…
Emre Vehbi ALKAN ŞİİRBAZ
Sevgili Emre Vehbi Kardeşim ,
Evet, Ozan ve Ozanlardan da zaten bu beklenir. Çünkü Onlar , Halkın Ozanlarıdır. Şiirlerle yaşamak ve yazmak şiarlarıdır. Bu şiarlar birer yağmur damlası gibidir ve yağarlar,sel olur taşarlar ve gider yüreklere,beyinlere ve gönüllere dolarlar ki , kendimize gele bilelim , uyanalım , yanlışın ve doğrunun ne olduğunu görebilelim. Özü,sözü ve içi , dışı bir olanlar , hiçbir zaman kimselere kul köle olmazlar ve boyun eğmezler, neye mal olursa olsun . Kısa ama çok anlamlı olan bu yürek sesinizi en içten sevgilerimle kutlar ve devamını dilerim. Ayrıca BAYRAMINIZ DA KUTLU OLSUN , NİCE SAĞLIKLI VE HUZURLU BAYRAMLARA...
Kırılmadım desem yalan olur. Evet kırıldım. Ama kin tutmam ben. Kolay geçer kırgınlığım. İşte kalem kağıda kusar kinini sadece. Sanırım o anlar. Burda olmanız ve benim bu platformda olmam çok hoş. Her nefes DOST kalın.....
Ben bir ozanım, şiirlerle yaşarım Sel olurum bazen gözlerden taşarım Namert’e boyun eğmedim, eğmemde asla İster yazı gelsin param, isterse tura… Kutluyorum Sayın Alkan Bayramınız kutlu olsun..Saygılar...
Sel olurum bazen gözlerden taşarım
Namert’e boyun eğmedim, eğmemde asla
İster yazı gelsin param, isterse tura…
DÖRTLÜK KÜÇÜK OLSADA YÜREK BÜYÜK SATIRLARA NAKŞEDİLEN ANLAM BÜYÜK MANA BÜYÜK TEBRİKLER.