Günahsız kim var içimizde Nefessiz kalıpta soluklandığımız demde Sebebsiz mi günahımız, gezeriz suç aleminde Hangi hoş görüyle yaklaşırız,gerçekle yüzleştiğimizde
Herkesi yargılarız acımasızca, kalleşce Hepimiz yargıcız Hepimiz savcıyız olmadık yerde Kimden hesap sorarız biz Kime bu öfkemiz,kime kinimiz, neden ne? Biz bir bütünken Bu insanlık mı,insanları sınıflandırmak niye...
Su hep aynıdır,aynı akar, ten aynı Senin suyun duru, benim bulanık mı? Benim tenim soğuk, senin sıcak mı? Sen peygamber soyundansında günahsız, ...ben günahkar konumunda mı Ne var bu hayatta paylaşamıyacağımız senle, Dünya ikimize dar mı?
Her yol kendine akar, kendine riyakar Her insan farklı bir kişilik, farklı bir pencereden bakar Günahınında, sevabınında taşlarını kendi dizer, kendi yıkar Eğ başını öne ilk günahının utancıyla Senin haddine mi bana hesab sormak Bizim sana değil Hakka verecek hesabımız var...
♥ Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, mutlu bayramlar,,,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
insan olmak,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
insan olmak,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S elam güzel şiirin, güzel şairine.. E lbet taşları oturtmuşsun yerine.. V eda edesin dilerim her kederine. A ndolsun şiire güzelliktir sebep.. Y a güzel ya da güzellik ararız hep..
*****Güzel şiriinize candna teşekkürümü bir akrostişle yapmak istedim.. Şiirinizi okuyunca Aşık Sümmani'nin bir beyiti geldi aklıma.. " CEHENNEM CEHENNEM DEDİKLERİ YERDE ATEŞ YOKTUR. HERKES ATEŞİ,Nİ KENDİ GÖTÜRÜR.." Başarılarınıızn devamını diliyorum.. M.EROL
Her yol kendine akar, kendine riyakar Her insan farklı bir kişilik, farklı bir pencereden bakar Günahınında, sevabınında taşlarını kendi dizer, kendi yıkar Eğ başını öne ilk günahının utancıyla, senin haddine mi bana hesab sormak Bizim sana değil Hakka verecek hesabımız var...
Tebrik ederim. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.