(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ona şiirler yazıyorum şimdi…. Yüreğimden gelen ılık ılık duygularla..saf ve temiz.. Ona akıyorum şuursuzca… Şimdi bu satırları okurken belki için cız edicek… Yada oh be diyeceksin … Bilmiyorum…ne dersen de ..umrumda değilsin… Şimdi gidiyorum senden… Hapsettiğim yüreğimden çıkabilirsin artık.. Azad ediyorum seni….
güzel ve başarılı bir çalışma hüzünlerin satırlarda mukim kalması dilğiyle selamlarımla
Yaralarım kabuk bağladı artık..acımıyor.. Hem biliyormusun eski sevgilimle birlikteyim. Hani şu ondan kaçıpta sana sığındığım… Keşke kaçmasaymışım… Yüreğime başka bir acı sokmasaymışım… Nerden bilicektim ki? ... yüreğine saglık sevgili şair kardes kalemın daım olsun ... sevgiler...
Ona şiirler yazıyorum şimdi…. Yüreğimden gelen ılık ılık duygularla..saf ve temiz.. Ona akıyorum şuursuzca… Şimdi bu satırları okurken belki için cız edicek… Yada oh be diyeceksin … Bilmiyorum…ne dersen de ..umrumda değilsin… Şimdi gidiyorum senden… Hapsettiğim yüreğimden çıkabilirsin artık.. Azad ediyorum seni….
içten ve duygulu dizeler.. imlaya da az dıkkat etsek daha guzel olur sanırım... yüreğine sağlık kutlarım....
saygılarımla...