(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oldukça güzel bir serbest çalışma muhteva olarakda bir hayl tatminlâr şiirin olmazsa olmazları arasında yer alan hüzün başarılı bir şekilde satırlara aksetmiş tebrikler değerli Şaire selamlarımla
Ölüyorum... Zifiri karanlıktı gece... seni bekliyordu tanyeri... Ölüm ne kadar da yakındı enseme. kah önümde kah arkamda... Ölümün soğuk tadını hisettim bu gece.. ve seni düşündüm epeyce, gelmelerin gitmelerin.... Ne kadar da sızlatmış bedenimi... sana kavuşmadan ölmek istemiyorum bu gece... Ama sana inat, bana inat aydınlanıyor yeryüzü, yine seni beklerken ömrümüm baharında ölüyorum...
bu şiirin içinde biz vardık bizde ağustos u beklerdik adımıza şiirler yazardık kalemin daim olsun yüreğine sağlık şiir dostu saygılarımla eyüp.
sizin şiirlerinizi okuduğumda cocuk gibi mutlu oluyordu içim ama bu sefer hüzün vardı.. hatta ölüm.. güzel kaleminize bu kelime yakışmamış... yüreginiz hep güzellikler yaşasın...
ölmek için daha çok erken bekleyişlerin sonu gelimyor biliyorum ama sabretmek lazım çünkü sevgi çünkü mutluluk çok yakında ,bir adım uzağımızda sadece..yüreğinize sağlık...
tebrikler değerli Şaire
selamlarımla
3