MADEM BİR DAĞLIYI SEVDİN GEL DAĞLARIMA, DORUKLARI MESKEN TUTALIM. AYNI HAVAYI SOLUYALIM AYNI LOKMAYI YUTALIM AYNI DEREDE YUNALIM. GEL DAĞLARIMA SALTANATIMIZI KURALIM. BİR OLALIM, DİRİ OLALIM, HÜR OLALIM. BİLEĞİ ÇELİK, YÜREĞİ TUNÇ, SESİ GÜR OLALIM.
BEN BU DAĞLARDA VAR OLDUM VARLIĞIMI İNKAR EDEMEM. BEN BU DAĞLARA YAR OLDUM, ÖLSEMDE TERKEDEMEM.
BANA DURUP DURUP GEL DEME FIRSAT VERSEM ÇAKALLAR MESKEN KURAR DAĞLARIMA. EN BÜYÜK İHANETİM OLUR BU; GELMİŞİME, GEÇMİŞİME ÖLMÜŞLERİME, SAĞLARIMA...
BEN DAĞLARIMDA MUTLUYUM HABİTATIMDAN AYIRMA BENİ. OTLU PEYNİR, HAM ÇÖKELEK, BOSTANDA DOMATES, CİN BİBER KÜMESTE TAVUKLAR; BİRİ ÇIKAR BİRİ İNER. YAĞMUR SONRASI TOPRAK KOKUSU, KUŞ CIVILTISI, GÖK GÜRÜLTÜSÜ YÜREĞİME İŞLEYEN BİR SEVDA TÜRKÜSÜ... KÜRESEL KÜLTÜRÜNE ÇAĞIRMA BENİ TAHAMMÜL EDEMEM.
NE OLUR SİTEM ETME BANA, BAŞIMA GELEN EN BÜYÜK CEREMESİN DİYE. MERAMINA CEVAP VEREMİYORSAM; DAĞLARIMDA ÇAKAL TÜREMESİN DİYE. FİŞLEDİM BÜTÜN YAVŞAKLARI, TUTTUM KAVŞAKLARI NAMERT, NAMAHREME GİREMESİN DİYE.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLAR HAKİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLAR HAKİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.