gözlerim unuttu gülmeyi sen gül! sevdiğim. dostlarım kestiler gelmeyi sen gel sevdiğim. sağım ıssız solum ıssız yalnızım işte yapayalnız. bu dünyada tek kalmışız bari yanımda SEN KAL SEVDİĞİM.
Bir kez olsun aramadılar. dostluk denen şeyin yalnız adı var bu garip halimi hiç sormadılar SEN SOR SEVDİĞİM SEN SOR SEVDİĞİM
şimdi kimsesizler yuvasındayım bildiğin gibi hep adresim sana hasret, sana hastayım sensiz yaşamak ÇOK ZOR SEVDİĞİM
hayat yoruyor sen olmadan günler geçiyor hiç gülmeden toprak oldum, daha ölmeden bak! gör, sevdiğim!
sığmadı mı yüreğim yüreğine? bitmeyen karakışın gereği ne? aşkımı idam direğine as dur! sevdiğim!
yaptıklarının bir getirisi olmalı bende! aşk yerine, öfke büyüttüm içimde. bundan sonra senle başlayan her cümle sitemdir, sevdiğim!
halime ağla, yüreğin varsa. maziyi anıp sızılıyorsa. her gelişin kedere meydan veriyorsa sen dur, sevdiğim!
suya saldım dileğimi, boşa kestim bileğimi, ayrılık, aşkın bedeli mi kendine, dön sor sevdiğim!
hasretin çivilendi yüreğime seni kazıdım sol göğsüme ben ki; hergün öldüm, senin yerine sana ne oluyorkine. sen dur, sevdiğim
hala gerenovası’ndayım bildiğin gibi yine adresim. hergün bir aşk duasındayım aşksız yaşamak çok zor! sevdiğim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOR SEVDALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOR SEVDALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günler geçiyor hiç gülmeden
toprak oldum, daha ölmeden
bak! gör, sevdiğim!
sığmadı mı yüreğim yüreğine?
bitmeyen karakışın gereği ne?
aşkımı idam direğine
as dur! sevdiğim!
farklı çok özel bir şiir bence
zaman zaman hece şiiri tadıda veren
kurgusu sağlam
şiirin bölümleri arasında zaman zaman kopukluk olsa da
şiir harika
tebrikler