(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERUNİ AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERUNİ AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi birine diyeyim ki kelam ! Hepsi süper hocam.cok güzel tebrikler.Allah sizden razi olsun böyle güzel dinimizi bize biraz daha sevdirdiğiniz icin. Bu da benden hocama ; Serhat sen hep kıl namazın, Eğri otur dogru konusta yanmasın ağzın, Gönlün ferahlasin diye daim tut orucun, Ümmet-i muhammed(s.a.v)den olmak icin ver hep zekatin... Şiiriniz mükemmel hocam saygılar sevgiler.
Serhat sen hep kıl namazın, Eğri otur dogru konusta yanmasın ağzın, Gönlün ferahlasin diye daim tut orucun, Ümmet-i muhammed(s.a.v)den olmak icin ver hep zekatin...
BU GÜZEL ŞİİRİNE VR ŞİİRLE YORUMUNA TEŞEKKÜR EDRİM.
SERAHAT İNAN SEN HARİKA VE MÜKEMMEL BİR ŞAHSİYETSİN... SEVGİLER, SAYGIALR, SELAMLAR...
Benim kalbi güzel abicim ne mükemmel bir ruhtur bu ne güzel bir kalem Allah razı olsun gözlerimizi yaş ettin . Yazanın eline , gönlüne , okuyanın nefesine ruhuna sağlık . .
Dost merhabalar tebrik ediyorum sizi . Çok güzel bir şiirdi yüreğini kutluyorum ,beğeniyle okudum şiirinizi ,kaleminiz daim olsun... Saygılarımla Mehmet Çobanoğlu
Dünya ziynetiyle mağrur olma sen. Geçicidir hepsi bilemez misin? Kaplamışsa seni yanlışça bir ben, İçindeki beni yenemez misin?
Seyret de âlemi bir Hak sırrın gör. Özüne doğruyu veremez misin? Vücut şehrine sen güzellikler ör. Sendeki yanlışı silemez misin?
Gel sen sıdk ile ibadet eyle gel. Nefsini bir kez sen yenemez misin? Akıt da gözyaşların olsun da sel. İbadet lezzetin süremez misin? DİNLEDİM ÇOK ŞAHANE OLMUŞ KUTLARIM DOSTUM ELLERIN VAR OLSUN KANDİLİN MUBAREK OLSUN
Muhteşem!..Kaleminiz daim olsun.Saygılarım sonsuz. Kadir Geceniz Mübarek olsun.Dualarınız kabul , ibadetleriniz kabul ve makbul olsun.Allah'a emanetsiniz.
Hoş bulduk sefalar bulduk.Böyle güzel şiirleri olan bir şiir bahçesinde zaten hoşluk ve güzeliklerden başka ne bulunabilir ki...Şiir sandığından sık sık şiirlerinizi okuyordum.O sayfadan yorum yazılmadığı için şimdi yeni şiirler bölümünden okumaya başladım.Ve elimden geldiğince okuyup yorum yazmaya çalışıyorum.Yalnız puan vermeye kendimi hazır ve donanımlı olarak bulmadığım için , henüz daha öğrenmem gereken çok şey olduğumdan emin olmam nedeniyle rakamlar yazmaya elim varmıyor.Çünkü henüz ben çırak mesabesinde hissediyorum kendimi.Kaleminiz daim çağlasın.Allah ilhamınızı daim artırsın Usta Kalem.Allah'a emanet olasınız.Saygılarım sonsuz...
Değeli can dostum şu lalede ay yıldıza bayılıyordum sizin şiirlerinize zaman zaman yorumlar yzdım bir sayfama gelese diye nihayet zamanı gelmiş ve gedi. Değerli kardeşim sayfama hoş geldin, sefalar getirdin, onur verdin. Şiire yaptığın o güzel yorumuna içtem teşekkür ediyorum. Favori listeme sizi ekliyorum. Kandilinizde kutluyorum. Allah tekrerıne kavuştursun. Nice nice kandiller. Saygılar, selamlar, sevgiler...
Çok güzel İnsanın kendiyle barışık olması ne demekse heralde birinci koşuludur.Dürüst olması.O zaman huzuru mahşere yalansız gider. Ve bu dünyada yaşarken de, allahın bildiğini inkar etmez Yüreğinize saglık Çok saygılar
Arife eşyada rahman görünür. Kalp gözü açılan olamaz mısın? Cümle âlem Hak sırrına bürünür. Sırlarda mevlayı anlamaz mısın?
Ol sana açmıştır gül gibi gözün. Kâinata bakıp bulamaz mısın? Aşikârdır şemste kamerde yüzün. Cemal seyrana sen duramaz mısın?
Günün en güzel şiirlerinden bir tanesi Cemalettin kardeşim kutlarım bu güzel dizeleri kaleme alan yüreğinizi, sonsuza acılan bir seyre yolculuktu saygım ve selamlarımla esen kal.
Bu yolculuk sizlerle daha güzel oluyor. Sayfama her zaman not bırakıyorsunuz beni yalnız bırakmıyorsunuz. Çok teşekkür ederim değerli kardeşim.Selamlar, Saygılar, Sevgiler...
Ey gönül gel de sen sende seni bul. Sende seni bulmak istemez misin? Sonra olursun sen şu âlemde pul. Gerçekleri bir kez göremez misin?
Dünya ziynetiyle mağrur olma sen. Geçicidir hepsi bilemez misin? Kaplamışsa seni yanlışça bir ben, İçindeki beni yenemez misin?
Seyrette âlemi bir Hak sırrın gör. Özüne doğruyu veremez misin? Vücut şehrine sen güzellikler ör. Sendeki yanlışı silemez misin?
Gel sen sıdk ile ibadet eyle gel. Nefsini bir kez sen yenemez misin? Akıt da gözyaşların olsun da sel. İbadet lezzetin süremez misin?
Hakka deruniden aşkı eyle dert. Hak divana acep duramaz mısın? Ol sözünde sen zühtü takva da mert. Halvet, kerametten duyamaz mısın?
Arife eşyada rahman görünür. Kalp gözü açılan olamaz mısın? Cümle âlem Hak sırrına bürünür. Sırlarda mevlayı anlamaz mısın?
Ol sana açmıştır gül gibi gözün. Kâinata bakıp bulamaz mısın? Aşikârdır şemste kamerde yüzün. Cemal seyrana sen duramaz mısın?
sonuna j-kadar zevkle dinledim ve izledim. çok özenle secilmiş sözcükler. büyük bir uğrası ve ustalık var belli. hele hele son dörtlük çok güzel olmuş. saygılarımla.
tabi ki her zaman. yorumlamak şiirlerinizi sayfanızda gezinmek ve de mesajlarınıza cevap vermek büyük zevk..., her zaman... her zaman kalbimdesiniz. bunu unutmayın hiç bir zaman.
tabi ki her zaman. yorumlamak şiirlerinizi sayfanızda gezinmek ve de mesajlarınıza cevap vermek büyük zevk..., her zaman... her zaman kalbimdesiniz. bunu unutmayın hiç bir zaman.
Çok değerli su gibi berrak temiz kalpli benim şair ve yazar dostum ve kardeşim şiire dört dörtlük bir tam yorum yapmışsın. Son döerlük işin özü onuda çok güzel tespit etmişsin. Seni kutlarım. Kalbimde sevgisi açan gül...Saygılarımla...
Değerli şair dost sayfama hoş geldin sefaler getirdin, onur verdin. Çok güzel yorum yaptım ve beni duygulandırdın teşekkür ederim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Muhterem hocam; yüreğinize, elinize sağlık gerçekten güzel bir şiir olmuş. Başarılarınızın devamını diliyor, içtenlikle kutluyor; saygı, sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Ey gönül gel de sen sende seni bul. Sende seni bulmak istemez misin? Sonra olursun sen şu âlemde pul. Gerçekleri bir kez göremez misin?
CEMALETTİN KUTLARIM SENİ BU GÜZELLİĞİ NASIL YORUMLAYAYIM DİYE DÜŞÜNÜRKEN BİR İKİ KEZ DE OKUMUŞ OLDUM BU ARADA ÇOK GÜZEL ÇOK DERİN SEVGİLERİMLE ESEN KALIN
Değerli dost ŞAİR kardeş Gülay Hanım Efendi güzel ve nazik yrumunuza candan teşekkür ederim. Çok sağol beni şiierlrimde hiç yalnız bıarakmadın yorum yazıp destsk oldun sonsuz teşekkürler... Saygılar, sevgiler, selamlar...
Ey gönül gel de sen sende seni bul. Sende seni bulmak istemez misin? Sonra olursun sen şu âlemde pul. Gerçekleri bir kez göremez misin?
Dünya ziynetiyle mağrur olma sen. Geçicidir hepsi bilemez misin? Kaplamışsa seni yanlışça bir ben, İçindeki beni yenemez misin?
Seyrette âlemi bir Hak sırrın gör. Özüne doğruyu veremez misin? Vücut şehrine sen güzellikler ör. Sendeki yanlışı silemez misin?
Gel sen sıdk ile ibadet eyle gel. Nefsini bir kez sen yenemez misin? Akıt da gözyaşların olsun da sel. İbadet lezzetin süremez misin?
Hakka deruniden aşkı eyle dert. Hak divana acep duramaz mısın? Ol sözünde sen zühtü takva da mert. Halvet, kerametten duyamaz mısın?
Arife eşyada rahman görünür. Kalp gözü açılan olamaz mısın? Cümle âlem Hak sırrına bürünür. Sırlarda mevlayı anlamaz mısın?
Ol sana açmıştır gül gibi gözün. Kâinata bakıp bulamaz mısın? Aşikârdır şemste kamerde yüzün. Cemal seyrana sen duramaz mısın?..........DOST DERYASI COŞAR DERİNLERCE... GÖNÜL SEYRAN YANAR AMA NİCE....SEVGİLERİMLE DOSTA MERHABA...
Değerli dost çok güzel bir yorum düşmüşsün "DOST DERYASI COŞAR DERİNLERCE... GÖNÜL SEYRAN YANAR AMA NİCE"... Yorumuna teşekkür ederim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Şemz Mevlan ile sohbet ederken yalnız kitapların var olduğu bir odada, kırk kuraldan birinin de BEN/LİK duygusunun yok olup BİZ/LİK duygusunu verebilmek ve o zaman gerçek manada hakka ulaşmanın mümkün olduğunu söylemişti. Galiba bizim yaptığımız hataların başında da bu geliyor. BEN/LİK duygusundan çıkıp BİZ/LİK duygusunu yüreğimize alamamak.
Çok güzel ve anlamlı idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Değerli şair dostum şire güzel bir öernekle çok güzel bir yorum getirmşsiniz çok sağolun. Sayfama hoş geldin şeref verdin. Yorumuna teşekkürler. Saygılari selamlar...
Çok değerli cen kardeşim ve gönül dostum Mehmet KAYA Bey size bu şiirie sesinizle yaptığınız kıymetli yorumunuzdan dolayı minnettarım. Ayrıca hocam siain şiirinizi seelendirebilirmiyim ifadeniz beni çok memenun etti. Hakktala sizden razı olsun emeğinizn karşılığını du chan peygemberi Hz. Muhammade Komşu eylesin diye duam olsun. Senin yorumun yorumların en alasıdır. Şiiri aşinalr sizin sesinizden kulaklarından sinelerine indirip manevi duygulerın zirvesini tatmaktadırlar. Ço güzel bir olaya vesile oldunuz... Allah razı olsun. Selamlar, sevgiler, saygılar... Seni inş. hiç unutmayacağım ALLAHIN İZNİ İLE dostluğumuzun daha gelşmesi ümitlerimle... Ayrıca şahsınla Mersinli ve diyarbakırlı kardeşlerime selamlar.
Dünya ziynetiyle mağrur olma sen. Geçicidir hepsi bilemez misin? Kaplamışsa seni yanlışça bir ben, İçindeki beni yenemez misin? ************************ Ben'lik duygusu(id) her insanın içsel vazgeçilmezi. Çok güzel işlenmiş mısra mısra. Efendim, çok çok teşekkürlerim ve takdirlerimle!
Arife eşyada rahman görünür. Kalp gözü açılan olamaz mısın? Cümle âlem Hak sırrına bürünür. Sırlarda mevlayı anlamaz mısın?
Ol sana açmıştır gül gibi gözün. Kâinata bakıp bulamaz mısın? Aşikârdır şemste kamerde yüzün. Cemal seyrana sen duramaz mısın?
Şair arkadaşımdan çok güzel sözler. Doğada neye baksak,onu bir yaratanın olduğu açıkca görülmektedir. Bu gerçeği göremeyenlerin vay haline. Kutlarım kaleminizi . Sağlıcakla kalınız...
Sokrot'ın, Platon'un ve Peygamberimizin asırlar önce vurguladıkları bir veciz söz vard: Nefsini bilen Rabbini bilir. Şiiriniz bu sözü ve hadisi beyyin bir surette şerh etmiş. Gerçek bilgi ve saadete giden yolun ipuçları var şiirde. Doğu'nun hikmet-i halidesinin temel unsurlarını özetleyen etkili bir şiir okudum.
Ol sana açmıştır gül gibi gözün. Kâinata bakıp bulamaz mısın? Aşikârdır şemste kamerde yüzün. Cemal seyrana sen duramaz mısın? Cemalettin GÜRPINAR
şair bir eğitimci olunca şiir de bir başka iklim hissediliyor hemen, nefsin duyguyla ve akıllla,mantıkla ve Hak adına güzel yansıması kaçınılmaz oluyor,seslendirme de çok başarılıydı,teşekkürler,tebrikler..hele o neyin üflenmesi ruhumuzda engin anlamlar ve duygular oluşturdu adeta,sağolun...
Değerli üstadım hocam evet okullar açılacak yeni öğretim yılı başlayacak yeni görevimde dularınızı beklerim. Şiirede öylesine güzel yorum düşmşsünki harika. çok teşekkür ediyorum. Saygılar, evgiler, selamlar...
Değerli dost sayfam hoşgeldin sefaler getirdin, şeref verdin. Şiire de yaptığınız çok anlamlı yorumunuza teşekkür edrim, Saygılar, sevgiler, selamlar...
Bu da benden hocama ;
Serhat sen hep kıl namazın,
Eğri otur dogru konusta yanmasın ağzın,
Gönlün ferahlasin diye daim tut orucun,
Ümmet-i muhammed(s.a.v)den olmak icin ver hep zekatin...
Şiiriniz mükemmel hocam saygılar sevgiler.