Gönül dağım dumanlı fırtınalı devamlı; Benle hem hal olanın her an yüreği gamlı!
Nerde bende o paye sinem yüklü günahla. Aşka ulaşmak gaye kalbim yanar bin ahla!
Ey nefsimin Haliki! Kainatin maliki! Muradım kul olmaktir; Sana candan hakiki
Murat CANBOLAT
Şiirime eşsiz yorumuyla güzellik katan değerli kardeşim Mustafa Doğan Bey’e ve yorumlarıyla beğenilerini eleştirilerini sunan değerli site sakinlerine sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk/sızım! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk/sızım! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiler yüreği muhhabet ve merhamet dolu olan kardeşim yürü yolun acık olsun benim muradım da senin şiirlerinin çok daha büyük kitlelere ulaşmasıdır her şeyin hayırlısı inşallah rabbimden senin için uzun ,sağlıklı ve huzur dolu bir yaşam diliyorum seni okumaktan ve sevmekten hep mutlu oldum sen rahat ol
Gel denmeden gidilmiyor be şair.... Çok hüzünlü ve güzeldi... Sesle muhteşem olmuş...Dilerim güne gelir.... Tebrikler...ESRA Özür dilerim zaten ödül almış.Ses yeni olunca farkedemedim...
vuslat05 tarafından 8/30/2010 4:45:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül dağım dumanlı fırtınalı devamlı; Benle hem hal olanın her an yüreği gamlı!
Nerde bende o paye sinem yüklü günahla. Aşka ulaşmak gaye kalbim yanar bin ahla!
Ey nefsimin Haliki! Kainatin maliki! Muradım kul olmaktir; Sana candan hakiki
Murat CANBOLAT
Kutluyorum güzel şiirini. Konuyu güzel işlemişsin akıcı bir üslüp dizeler kendini okuturken zevkle şiirin sona geliyorsunuz. İşte hayatta "Muradım kul olmaktir; Sana candan hakiki" bu lazim insana gerisi angarya... Kalemin var olsun. Çosmuşsum Murat hocam Tebrikler... Saygılar, sevgiar, selamlar.......
Gönül dağım dumanlı fırtınalı devamlı;
Benle hem hal olanın her an yüreği gamlı!
Nerde bende o paye sinem yüklü günahla.
Aşka ulaşmak gaye kalbim yanar bin ahla!
Ey nefsimin Haliki! Kainatin maliki!
Muradım kul olmaktir; Sana candan hakiki
MÜKEMMEL BEYİTLER HARİKA ANLATIM CANDAN TEBRİK EDİYORUM USTA KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK İBAŞARILARINIZIN DAİM OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...