Suya hasret sürerken, yazın kışın yangısı, Yareye nusret veren, ölçek var mı sevgili ? Namesi dile düşen, gönlün bahar şarkısı, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
Dil beyanı salınan, umudun encamından, Dua dolu bulutlar, gezdiren endamından, Devletli aşkın ile, bestekâr makamından, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
O gözlerin dururken, can yakan emaresi, Gönlümden silinmedi, yansıyor ilk haresi, Ana çile ekmeden, varken derdin çaresi, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
Kışın elem saldığı, mevsim yine tamtakır, Yuvasız bir kuş öter, geceye hüznü şakır, Ölüm sisini delsin, şenlensin artık bozkır, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
Henüz firkat treni, yola yokuş karmadan, Ömrün solan tenini, ecel bezi sarmadan, Gidenin tek kaldığı, ıssız yere varmadan, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Henüz firkat treni, yola yokuş karmadan, Ömrün solan tenini, ecel bezi sarmadan, Gidenin tek kaldığı, ıssız yere varmadan, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili. TEBRİK EDİYORUM
Henüz firkat treni, yola yokuş karmadan, Ömrün solan tenini, ecel bezi sarmadan, Gidenin tek kaldığı, ıssız yere varmadan, Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
Ömrün solan tenini, ecel bezi sarmadan,
Gidenin tek kaldığı, ıssız yere varmadan,
Toprağa yağmur ol da, çiçek açtır sevgili.
TEBRİK EDİYORUM