Gönlümü mahkûm eden, bakışını kaçırma, Gözlerinde yüzülen, düşte sefa sürseydim. Her kelâmın yâr bana, tek yabana taşırma, Sözlerinde süzülen, aşkta sefa sürseydim.
Her yerde her iklimden, günleri aralarken, Savrulup döne döne, bende seni ararken, Yüreğe aşk yarası, vazgeçilmez kararken, Gizlerinde çözülen, şartta cefa sarsaydim.
Nar hamlesi önüne, yüce dağ bayır serdin, Ömrüm ateş almışken, uzakta duru verdin, Yangınıma girseydin, belki yanıp severdin, Közlerinde dizilen, hatta menfa girseydim.
Ferhat’ın Şirin için, dağ delmeden evvelsi, Mecnun ile Leylâ’nın, yâd edilmezdi bahsi, Aşk bestesi her sözün, biz olurduk adresi, Düzlerinde yazılan, safta sayfa dürseydim.
Çâre ile birlikte, ağlayıp gülmez miydim, Alnımıza mühürlü, hasreti silmez miydim, Garibi seviversen, o hisle ölmez miydim, Özlerinde sezilen, tahtta vefa görseydim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH BE YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH BE YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi var hasret var ve duygusallık eklenmiş dizelere anlamlı ve güzel bir sevgi şiiri, şairi ve şiiri kutluyorum.Puanım tam. Yunus diyarından selamlar.
Ferhat’ın Şirin için, dağ delmeden evvelsi, Mecnun ile Leylâ’nın, yâd edilmezdi bahsi, Aşk bestesi her sözün, bizi söylerdi hepsi, Düzlerinde yazılan, safta sayfa dürseydim.
Çâre ile birlikte, ağlayıp gülmez miydim, Alnımıza mühürlü, hasreti silmez miydim, Garibi seviversen, o hisle ölmez miydim, Özlerinde sezilen, tahtta vefa görseydim.
Merhaba üstadım harik çok güzel yüreğinize sağlık kaleminiz kavi yüreğiniz daimi olsun. Selamlar Saygılar....