(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnce İşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnce İşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OOoo aman Allahım Muhatabın işi zor TEBRİKLERRRRR Gönderme yerini bulur da yeri saglamlık arz edip cevaplıyamazsa anlayarak bu şiiri BİTMİŞ DEMEKTİR ...
teşekkürler Ali bey..Hep ağıtlı hüzünlü şiirler olmasın dedim. Birazda böyle dokundurmak lazım .Çok iyi bir anlatım değil belki ama birazda traji komik hallerin sonu dikkat çekici olmalıydı.
mesela aşk_ı memnu :) küçük kadınlar toplumun genel ahlakını bozan herşeyi normalmiş gibi gösteren diziler. Jigololuk nerdeyse meslek haline gelmiş. Böylesi toplumdan daha ne beklenir ki?
Şiir kaleminizden serbest bir şiir okudum… Ben sadece iyi okuyucuyum, şiiri eleştirme boyutunu kendimde görmüyorum... Şiirden anlamadığımızı söylemiş arkadaşın biri ama, onun söylediği sözler yanlış... Şiirde varsa hata açıkça yazmalı ki yazan dostumuzda ona göre eksikleri ve hatalarını gidermelidir... Ayıplanacak bir durum görmüyorum... Bizlerde hata yapıyoruz ama Büyük ustalar mesajla uyarıyor ve şiirimi düzenliyorum... JALE Hanıma ben söyleyeyim : Kızıp terk etmek yok... Her türlü eleştiriye açık olacaksın ki ilerde daha güzel şiirler yazacaksın... Arkadaşın uyarısı güzel ama size mesajla bildirse daha güzel ve şık olurdu... Şiir yazan yüreğinize sağlık… Selam ve dua. SAYGILARIMLA.
eleştiriye her zaman açığım ama eleştiri yapılırken bence detaylı bilgi verilmesinde yarar var bu arkadaşımızın kasti bir durumla yorum yaptığını sanmıyorum. Ama iyi bir eleştirmenin kendi şiirlerinde en azından kusursuz olması yada bu konuda o ehliyete sahip olması lazım. Ben anlayışla karşılıyorum. İşin garibi bir başka şiirimi çok güzel sözler yazan biri "DÖN" şiirmi incelerseniz anlarsınız. Kasıt olmadığı burdan belli. Ancak böyle dümdüz mantıkla şiir eleştirmenliği olmaz iddia edilen hususların açıkça yazılması gerekir. Neyse sizin başınızı ağrıtmayayım.
AYRICA SİZİ BU DUYARLI DAVRANIŞINIZDAN DOLAYI KUTLUYORUM. ÇOK İNCE BİR DAVRANIŞ GÖSTERMİŞSİNİZ .SEVGİ SAYGI VE SELAMLARIMLA. SAĞOLUNUZ
Anlatım bozuklukları, ahenk bozukluğu ne ararsan var metinde, şiir olma vasfı hariç her şey var. Bu kadar insanın beğenip yorum yapması bu metni şiir yapmaya yetmez, aksine gösterir ki hiçbiriniz şiirden anlamıyorsunuz.
Şiirinizde anlatılan ve hayasızca yaşanan hikayelerden arınmış bir yaşamı Allah herkese nasip etsin.Duyarlı yüreğinizi ve şiirinizi kutlarım. Selam ve saygılarımla.
Kendisini başkalarının değer yargılarına ve başkalarının beğenilerine göre ayarlayan ve uyarlayan insanların sonunın perişanlığının göstergesiydi bence şiiriniz.. Öncelikle insan kendisine saygı duymalı..Çünkü tüm insanları odasının dışına çıkarsa bile kendisini bulunduğu odadan dışarı çıkarmasını veya bırakmasının imkanı yok.Öyleyse kendisine saygı duymalıdır..Kendisine saygı duyan insdan ise taşıdığı değerlerin kendisine bir emanet olduğunu bilir ve emaneti hakkıyla korur.Playboyluk falan yapmaz ve kednisini sadece ve sadece sevdiğine saklar diyr düşünüyorum ve etkili şiirinizden dolayı gönlünüzü tebrik ediyor,başarılı ve farklı çalıçmalarınızın devamını diliyorum Jale Hanım.. Çünkü şairlerin kalıcılığı farklılığıyla mümkün olur diyor ve bu duygu ve düşüncelerimle end erin saygılarımı sunuyorum... Mustafa EROL
KOcaman kocaman taşlar bunlar vay muhatabının haline Ama keşke olduğundan farklı gözükmeye can atmasa insanlar Farklı bir temayı sewrt bir dille işlemişsiniz Ben pek okumadım bu naif yürrekten böyle dizeler. Anlamlıydı dost
Maddi zenginliğin sözde aşklara itibarını çok güzel anlatmışsınız.Magazin pogramlarından gösterilen yaşantılar ve çevremizde şahit olduklarımızdan dolayı haklılığınız tartışılmaz.Hayatın orta yerinden bir şiir.Gönülden kutluyorum...