(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVET DERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVET DERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğruyu tartabilecek akıl terazisi olmayanlara göre anayasa değişikliği maval gelebilir çünkü seksen yıldır adama kaval dinletirsen doğruyada maval der kutlarım dost kalem çorbada tuzumuz olsun misali bizimdeşiirini ve yüreğini kutlamamız gerek tebrikler hayırlı iftarlar samsundan selam
memleket idaresi askere ve hsyk ya bırakılamayacak kadar önemli bir meseledir.vatanımızın milletimizin çocuklarımızın geleceği için şerefli bir EVET.referandumdan sonra da aynı toplumda yaşayacağız .işi fanatizme, kaosa ,teröre zemin oluşturacak ortam hazırlamaya dönüştürmemeliyiz.unutmayın bu evet iktidara değil memleketimizin muassır medeniyetler seviyesine ulaşması için şahlanması için gereken yapısal reformlara evettir.lafbaşı gelince avrupalıyız diyenler avrupa bu referandumu destekliyor ab uyum yasaları için evet çıkması şart hayırcılar yoksa siz memlektinizi sevmiyormusunuz.miiletimiz uyandı gerçeklerin farkına varmaya başladı.bu sıcakta sandıkbaşına kadar boşuna gitmiş olmamak için EVET.zaten sonucu belli bir referanduma gidiyoruz.?hocam güzel şiirinizi kutlarım.
E n güzel günler için
V atan ve millet için
E şitlik ,özgürlük için
T ürkiye’min hakkı için
bende diyorum