(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZİTMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZİTMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şaire yakışan anlamlı ve güzel dizelerdi şair mertliğin ve dürüslüğün sembolüdür vatan millet toprak ve bayrak sevgisiyse tartışılmaz ülkesindeki olumsuz her şey şairi üzer, onun dili sert kalemiyse sivridir.Yalnız hak ve hakikat için yazar değerli kardeşim Adnan Şahinde öyle kutluyorum şiirini ihmalciliğıne ise sitem ediyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Çok güzel, çok doğru bir karar beğenmemeniz bu tarz kimlikleri, aynen katılıyorum, şaklaban insanlar ancak soytarılık yaparlar, kimlik, insanlık, kişilik değer kaygıları yoktur, üstelik çok da arsızlardır, yüzüne ne desen yağmur yağdı şükür derler.. Gerçekten Allah bizleri korusun böyle insanlık değerlerinde yoksun kalmış varlıklardan.. İnsanı insan yapan özüdür, sözüdür, karşısındaki kişinin değerlerine duyduğu sevgi ve saygıdır, haddini bilmektir, insana yakışan doğru davranışlar sergiliyerek ve de vicdan sahibi olmaktır... her koşulda.. Sanırım burada kullanılacak en doğru atasözü "iğneyi kendine , çuvaldı da başkasına batır" bu atasözünü ilke edinen, değer yargılarını bu yönde geliştiren üstün insanlara ihtiyacımız var. Empati yaparak davranışlarımızı kontrol altında tutmalıyız, aksi halde, antipatik, toplum tarafından dışlanan insanlık dışı yaratıklar oluruz.. İnsana yakışan yine insan gibi insan olabilmektir, bunu dışında kalırsak şuursuz hayvandan ne farkımız kalır? Kalp kırmak, bencilce yaşamını sürdürmek, paylaşımlardan, yardımdan uzak, hep bana rap bana diye düşünmek, karşısındaki kişinin fikirlerine saygı duymamak, kendini çok önemli başkasını da önemsiz görmek, dev aynasını sürekli kendine tutmak, deveden büyük fillerin olduğun unutmak.. bir sürü özellik var negatif davranışları körükleyen ve insanı insanlıktan çıkaran.... Bu tarz insanlara prim veren mutlaka aynı kişiliktedir diyorum ve sizi gönülden kutluyorum Adnan Bey, yüreğinize sağlık.. Sağlıcakla kalınız..
* * * Çok teşekkür ediyorum Adnan Bey, dilekleriniz ve de fikir birlikteliğiniz için.. Hayırlı Ramazanlar diliyorum, sağlık ve huzur içinde geçen.. Sağlıcakla kalınız...