(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elma Şekeri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elma Şekeri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk elimde elma şekeri eriyen yeşil bir tat ısırılması hoş keşke keşke bitmese denen .....
Elma ile aşk..Özdeş..Ekşi,tatlı,kekre,şekerli,sert,yumuşak..Aşkın tüm halleri gibi.. Özellikle ilk gençlik aşkını,masumiyeti çağrıştıran dizeler..Çok güzeldi.. Kutlarım arkadaşım..Sevgilerimle..
aşk elimde elma şekeri eriyen yeşil bir tat ısırılması hoş keşke keşke bitmese denen *** Karşılaştığım en değişik ve farklı tariflerden, tebrik ediyorum. Selam ve sevgilerle.
Haykır sende kendince belki delice, Hayatın tüm rüzgârlarına rağmen aldırmadan çocuk tebessümüyle, Yarınındaki mutlulukların için susmadan, Kelimeleri birleştir cümlelerle kanıtla haykırısını,
Gülümse yaprağın senin istediğin yere düşmeyeceğini bildiğin halde, Karanlıklar senin haykırışınla değil ısığınla aydınlandığında gülümse, Susmayı bırakıp haykırdığın anda gülümse, Yastığında gözyaşlarını hissetmediğin anda gülümse,
Mutluluğu dünde bıraktığında değil bugün yakaladığında gülümse, Küçük bir çocuğun gözlerinde gördüğün mutlulukta gülümse, Her fırtınanın sonundaki güneşli günde gülümse, Gülümsemek için geç kalmadan gülümse, gülümse…
Adımlarının bitmediğini düşündüğün anda gülümse, Karamsarlığı yıkıp ben varım dediğin anda gülümse, Kalbindeki karanlıkları dünde bıraktığın anda gülümse Hayata ben varım dediğin anda susmadan haykırarak gülümse..
Zindandaki ÖZGÜRLÜK Şairim, yüreğinize kaleminize sağlık tebriklerimle Gönül sesiniz hep çağlasın...
aşk elimde elma şekeri eriyen yeşil bir tat ısırılması hoş keşke keşke bitmese denen
düşer bakışlarım gözlerin kıyısına o yalancı tat kalır dilimde içince suyu bal zehrinde
24.08.2010 //Jale KESKİN /İSKENDERUN
çok haklısınız bazan elma suyu tadında güzel bazan da şıra kıvamında ekşidir aşk denen,içmesini bilmeyene ve aşırı derecede içip önemsemeyne zehir de olabilir..o halde her şeyin azı karar çoğu zarar ilkesini asla unutmayalım ve seveceğiz diye aşkı öldürmeyelim,duyguları köreltmeyelim,teşekkürler,tebrikler efendim,saygımla,selamlar...
aşk elimde elma şekeri eriyen yeşil bir tat ısırlması hoş keşke keşke bitmese denen
düşer bakışlarım gözlerin kıyısına o yalancı tat kalır dilimde içince suyu bal zehrinde RESİMDE ÇOK ÇOK HOŞTU..ŞİİRSE GÜZELDİ VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR ..KUTLUYORUM EMEĞİ
eriyen
yeşil bir tat
ısırılması hoş
keşke keşke
bitmese
denen
düşer bakışlarım
gözlerin kıyısına
o yalancı tat
kalır dilimde
içince suyu
bal zehrinde
Mükemmel dizeler,akıcı, düşündüren, anlamı derindi şiir...
Kutlarım gönülden....sevgiler