(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey !... Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey !... Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey! ... Aşk, ___pusuda bekleyen, intihar düşünleri! ___yık, yak her şeyi küle döndür ___saçların alevinden bir yangında ___tutuşurken nefisler… .................................................... güzel aşklara kıymayın efendiler..onlar kolay elde edilmiyor...hasretin gözyaşına,özlemlere,umutlara bir olmanın tadına varmaya kıymayın efendiler..nefis bir şiirdi söylenemeyen yüreğin gözyaşlarıyla ıslatmış sayfayı...
karanlık gecenin sessizliğinde uyanılan düşün kimsesizliği yıldızlara inat tan yerinin kızıllığındaki umut, mutlu bir güne can suyu çekirdeğe yeni bir hayat okyanusta karaya varan kulaç sol yana vuran dalga dalga sevinç vazgeçilmez alışkının tutkusu canı can eden teslimiyet mabetlerin tanrıçası sevgiye gülümseten bakılası yüz ve sarmalanan özler Ey! ... Aşk, ben burasını daha çok sevdim tebrikler Hasan Öztürk
hasan öztürk tarafından 7/12/2007 11:21:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey! ... Aşk, ___takvimim zamansızlığı vurduğu ___günün sabah yeli! ___kurşuna diz yüreği ___ayın şavkında oynaşırken düşler…
bu güzel şiiri okumak gerçekten güzeldi son mısraları ise oldukça vurucu güzel bir serbest çalışma meydana gelmiş tebrikler değerli Şiare yüreğinize sağlık selamlarımla
___pusuda bekleyen, intihar düşünleri!
___yık, yak her şeyi küle döndür
___saçların alevinden bir yangında
___tutuşurken nefisler…
....................................................
güzel aşklara kıymayın efendiler..onlar kolay elde edilmiyor...hasretin gözyaşına,özlemlere,umutlara bir olmanın tadına varmaya kıymayın efendiler..nefis bir şiirdi söylenemeyen yüreğin gözyaşlarıyla ıslatmış sayfayı...