(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__AKUT__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__AKUT__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte şiir tadında bir şiir yüreğine sağlık sevgili arkadaşım çok sevdim bu şiirini seçtiklerime ekledim bile aman hiç bozma böyle devam ben buyuk bir beğeniyle okumaktayım,kalemin daim olsun yazan yüreğindert görmesin.en içten sevgimle,,,,,,!
geceler sınar yalnızlığın koynunda deşerler yaralarımı işkence tuzaklarında sabır dilerim sabırsız yüreğimle ismin tespihime dua dilimde çığlık çığlığa zamanlarda yüreğim atar mı sensiz hayat sürer gider mi biteviye kum saatleri devingen düşünceler ölüm bile gelir mi sen yoksan yanımda
_____________yap… yap… ______________yapmalısın… _______________yap ki ispatla ________________hiç yapmadığın kadar akut…
bileklerimi ağı hüzünleri kesiyor prangalarımda yaşanmamışlıklar yollarım çıkmazlarda, sarp, kayalık bir tren isinde sisli yaşamım bir kuru hazan yaprağındaki çiy tanesi olmazım... kırık parçalar ile dolu sözlerim kan sızıyor gözlerimden ığıl ığıl yanıyorken hasret ağları çeperimde bitmesin derken beyaz düşlerim çökmesin derken gecenin karabasanı yastıkta bıraktığım gözyaşlarıyla çağır beni uzaklardan…
o an, işte o an kifayetsiz sözcüklerle bendeki sen ile akut ben intihara kurşun sıkar RENGİN ALACAATLI 130720070430 Saat 04.30 bir yerlerde bir serce yürek geceye ağlamış,gecede ona ağlamış..kalemse;''gözyaşımla yazdım sana bu aşkı,gerekekirse mürekkebimde kan yine yazarım ölümüne olan bu aşkı''demiş..ve yalvarmış,ne olur beni üzme........gecenin siyah rengi,gökkuşağı rengine dönüşsün yüreğinizde güzel kalem Rengin ALACAATLI..
Fantaziye kaçmıyorsun
Faso,fiso yazmıyorsun
Yazmak sana yakışıyor
Kalıplara sığmıyorsun
Riyakarlık yapmıyorsun
Aşka mezar kazmıyorsun
Yazmak sana yakışıyor
Herkes seni kıskanıyor
Aşk kokuyor şiirlerin
Yazdıkların okunuyor
Yazmak sana yakışıyor
Güven verir söylemlerin
Dinleyensin,dinletensin
Öğrenensin,öğretensin
Yazmak sana yakışıyor
Yakışıyor,yakışıyor
Şair dostum inan bana
Sevmek sana yakışıyor
Yazmak sana yakışıyor