(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetmedi Mi?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetmedi Mi?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yet yetmez yetmez mi yetmez mi bu niyet etmez mi insanın içindennnn düştüğü elim durum meyve vermeye yakın kaç baharından solacak kaç gül baharında solacak gençliğinde elveda diyecek
kan kusar sevinsin sevinsin mi kim zengin olur tonlarca haksızlık ve insanın insandan karıncadan ezer gibi karıncayı ezen ölümden karınca ezer gibi tattığın
öyle kolay mı anneleri ağlatmak babaları çaresiz bırakmak ve öyle zor mu birlikte aynı gök altında huzur içinde yaşamak
altına imzamı atacağım dizeler.. muhteşem konusu ve müthiş finaliyle muhteşemdi şiir.. her savaş bizatihi birilerinin çıkarına yapılır.. bu savaşta da kimbilir kimlerin çıkarı var.. kutlarım selim dostum.. sevgimle..
çiğ süt içmiş insan oğluna sorulan sorular.miğde değil gözler aç. gözüki topraktan başka hiçbirşey doyuramaz. ve insan oğlunun nankörlüğü işlenmiş her satırda güzeldi
Fırsat düşkünleri insanlığı satıyorken paraya Tanrı'nın verdiği cana bile kast ediyorken Çıkarları uğruna, Hayret ki bu dünya nasıl hâlâ dönüyor Bir avuç cani kazancına...
Mazlumun, haklının kakkını savunana ceza!...
Sevgili meselci, Ruhun insanlığını delip geçen dizelerdi... Kelimelerini eksik tutuşunla dahi Yüksekti sesi...
Fırsat düşkünleri insanlığı satıyorken paraya Tanrı'nın verdiği cana bile kast ediyorken Çıkarları uğruna, Hayret ki bu dünya nasıl hâlâ dönüyor Bir avuç cani kazancına...
Mazlumun, haklının kakkını savunana ceza!...
Sevgili meselci, Ruhun insanlığını delip geçen dizelerdi... Kelimelerini eksik tutuşunla dahi Yüksekti sesi...