Karanlık bir gecenin dikenli kollarında alıştım sensizliğe Ah küçüğüm! Neşeli kelimelerin baykuşların dilinde şimdi.. puslu mum alevisin, gözümden akıtmaya kıyamadığım var mısın yok musun ki Göğüs kafesimde iç çekişlerde..
karanlık bir gecede alıştım senli düşler kurmaya.. Sayısız ve soyut binlerce sen aynı karede.. Kirpiklerimi aralasam gideceksin gitsen Yağmur olup toprağın ağzına döküleceğim, solgun akşamlar gibi…
Karanlık bir gecede alıştım hüzünlerle boğuşmaya Seslenişim kimi sağır bildiğim dünyaya Gözlerimin kıyılarına vuran acım Ve aç kalmış piç çocukluğum ile…
Bir yokuşu çıkar gibi Sonunda ne beklediğini Bilemezsin hani Karanlık bir gecede alıştım sessizliğine…
Issız sokaklarda gezen hayalimin baş ağrısı Yokluğunun eşliğinde senfoniler.. Karanlık bir gecede gitmelere..
Ah küçüğüm, anla.. Karanlık bir gecede alıştım Binlerce kez ölüme secde etmeye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİK SENFONİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİK SENFONİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla...