kim derdi yan yana geleceğiz deleceğiz sınırları aşkın farkına varıp sevgide karar kılacağız kendimize bin bir ömür?
kim derdi ikimiz için çalınacak tüm şarkılar tüm şiirler az çok bizden bahsedecek bizden kaydını alacak kuşlar yuvaya oturmak için ve saklanmak için içimizde rüzgarlar kim derdi havalar her mevsimi istediğimiz telde konuşacak?
kim derdi kalplerimize inen her sözcük ruhumuza sinen her özcük şaha kalkıp sevdamız için yola koyulacak ve kim derdi imkansızın dile geldiği bir vakitte bizim için bitmeyecek anlar yarınları muştulayacak ve kavuşacak birbirine ellerimiz avuç avuca uzaklığın sıfırlandığı yakınlıklarda?
ve ve kim derdi günün birinde bulutlarımız birbirine değecek söyleyecek lafımız kalacak yıldızlara kim derdi herkeste yürüyecek mahal yokken aya konacak adımlarımız olacak ve dolacak ikimize seni seviyorum cümlesi kalem dokundukça harflere?..
.................................. Mehmet Selim ÇİÇEK 15 Ağustos 2010,,,11.25 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___Kim Derdi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___Kim Derdi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben'im olduğu zamanlarda sen dalgalanırdın şakaklarıma sen akardın kaynağı kalbim(sen) olan nehirlerime
ben'im konuştuğu demlerde sen dilime yapışırdın acısıyla tatlısıyla küçük büyük yaklaşımlarınla vakitlerime hoşça şiir dolardın kalırdın bana susadığım şiir
ben'im sustuğu saatlerde sen devreye girerdin sessizliğimi bir an önce dağıtmak için sen dürterdin sol yanımı dokunmaya korkak davrandığım dokunuşlarınla sen beni büyülerdin gözlerimi kendine hapsede hapsede
ve ben'im kaybolduğu günlerde sen çıkardın sabahlarıma güneş yerine sen günaydın derdin bana herkes adına sen uğrardın dünyama eşlik etmek için adımlarıma
................................ Mehmet Selim ÇİÇEK 17 Ağustos 2010,,,23.33 Mardin
imkansızın dile geldiği bir vakitte bizim için bitmeyecek anlar yarınları muştulayacak ve kavuşacak birbirine ellerimiz avuç avuca uzaklığın sıfırlandığı yakınlıklarda?.........
Şiir gelişinden belli
gece yarısı gelmiş akmış sayfaya
şiir hazzı aldım doyasıya
çok beğeni ve sevgimle