Hacı Leylek, kokusu sinmiş,sıladan mı geçtin, Hararetin sönmüş, kızpınarı suyumu içtin, İndin de çeyrekliye, sulu şeftali mi seçtin. Gafil olma ey dost, hep neyi ektiysen onu biçtin, Cananım var demezsin, görmeyeli bizim eli,
Ayrılalı biryan eksik, saç kalmadı olan kır, Gençtik ya dost, nöbet bitti, baksana dede olduk. Sıla dost yurdu, hatıra gözde yaş mı bırakır, Büyükler gönlü dostu, bizler tamahı hoş bulduk, Baba dost, göçüp gitmiş, görmeyeli bizim eli.
Çıkar hırsı zirve yapmış, duydum ama yalandır, İmtihan zor, huzur gelmez,insanı sevmedikçe. Denir yüze " Burası Karadere" sözü vardır, Sev say, cennet zor, komşu hesabı verilmedikçe, Canana sırt mı döndük, görmeyeli bizim eli.
Yemyeşildin, Kışlaköy tepesinden seyre daldım, Sütlüotlar karta çaldı, herkes hak yolu bulsun. Çocuk yürek büyüdü, düşlerimi sana saldım, Haseti kibri at Sev, Oflak dağı şahit olsun, Dost çayına hasretim,görmeyeli bizim eli..
Zamane zehri içer, belli olmaz sağı solu, Neslin, kucak açar ısınır mı yüreklerimiz. Kapı açık mı, varırsak, hasretle dolu dolu, İç burkulmasın, böğrümüzde garip ellerimiz, Tandık yüz azaldı,görmeyeli bizim eli..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRMEYELİ BİZİM ELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRMEYELİ BİZİM ELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
[Allı turnam, kokusu sinmiş,sıladan mı geçtin, Hararetin sönmüş, kızpınarı suyumu içtin, İndin de çeyrekliye, sulu şeftali mi seçtin, Gafil olma ey dost, hep neyi ektiysen onu biçtin, Cananım var demezsin, görmeyeli bizim eli,
bir başka güzeldir sılanın toprağı suyu. gurbet çöreklendimi yüreklere, memleket hasreti öyle bir acıdır ki insanın içini.
Hararetin sönmüş, kızpınarı suyumu içtin,
İndin de çeyrekliye, sulu şeftali mi seçtin,
Gafil olma ey dost, hep neyi ektiysen onu biçtin,
Cananım var demezsin, görmeyeli bizim eli,
bir başka güzeldir sılanın toprağı suyu.
gurbet çöreklendimi yüreklere,
memleket hasreti öyle bir acıdır ki insanın içini.
güzeldi
.........tebrikler........