(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***İMKANSIZ AŞKLAR*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***İMKANSIZ AŞKLAR*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hançeri vuran el Sevmenin kadrini bilmedinse eğer Ne olur bakma öyle Başka baharlarda gel... ........ Sonbahara dem vuran şiirinize itafen söylemek geldi içimden..
Zordur şairin işi de aşkı da... Bu imkansız aşklar şiir olur, mısralara dökülür de şair yapar garibi... Yüreğine sağlık değerli dost, yürekten kutluyorum anlamlı dizelerini... Selam ve muhabbetlerimle...
serbestde sizin kadar asla usta olamam bunu biliyorum. ama selamlaşmamız vesile olan gönülden gönüle var olan samimi duyguları hissettim. Sizede hayırlı ramazanlar.
Alınyazımsa günahım. Ey sevgili Ey! aşk. Öyle bir hançer vur ki Bir daha, Hiç kalkmıyayım.
İmkansızlıklar olmasaydı bu yangınlar,bu hüzün dolu feryatlı dizeler olmazdı çokk anlamlı çok güzeldi yüreğine sağlık değerli dos t yürek .hayırlı ramazanlar diliyorum.selam saygımla...
Sevmenin kadrini bilmedinse eğer
Ne olur bakma öyle
Başka baharlarda gel...
........
Sonbahara dem vuran şiirinize itafen söylemek geldi içimden..
Selam ve saygılarımla...