Söndürme geceyi kalbim Vurma ruhumun kıyılarına Dalgalarım durgun… Bir yarım ezgi kulağımda, Bir yarım sevda sol yamacımda Patlamaya hazır bir şehrin ıssız sokaklarında Patlamaya hazır iki çift söz… . . . Hoşcakal hayat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşcakal... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşcakal... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu derin suskunluğun arkasında büyük bir gücün saklı olduğu belli.Ama gizli profiller yüzün masumluğunda aşikar oluyor sen ne dersen de.Patlayacak gibi değil.Şiir çok güzeldi tebrikler
Söndürme geceyi kalbim Vurma ruhumun kıyılarına Dalgalarım durgun… Bir yarım ezgi kulağımda, Bir yarım sevda sol yamacımda Patlamaya hazır bir şehrin ıssız sokaklarında Patlamaya hazır iki çift söz… . . . Hoşcakal hayat…
yarım olan hiçbir şeyi asla sevmem... ne olacaksa tam olmalı.allahına kadar... anlamlıydı..kutlarım...sevgimle...
Patlamaya hazır iki çift söz… . Hoşcakal hayat… Hayat herşeye rağmen güzel ve yaşamaya değer. Karamsarlık perdesi ümitlerle açılır Ümitse bir geveze kuştur gönlümüzde öter de öter.