(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başka kapı varmı gidecek geri çevirme bizleri kapından Nurunla nur olalım yolunda aşık olalım peygamberimize komşu olalım
Sen af edicisin af edersin Büyük ALLAHIM
DUALARDA BULUŞALIM
AMİNNNN GÜZEL YÜREKLİ SEVGİLİ ŞAİREM RABBİM DUALRINI /MIZI KABUL HATALARIMIZI AFFETSİN İNŞ.DÖNÜŞ ONA YOK BAŞKA KAPIMIZ .TEBRİK EDİYORUM GÜZEL YÜREĞİNİ KALEMİNİ DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER...
Selam şair kardeşim Zemin renginde niya siyahda ısrarlısın Anlamıyorum... Siyah hüzün rengi biraz farklı renlere yönelip Keşke hüznü dağıtsanız derim Hoş görünüze sığınrak..Selamlarımla..
Mübarek ramazan günlerinin mana ve anlamına uyan güzel bir sesleniş gönülden niyazlar ve dualar kabul olur inşallah, şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Başka kapı varmı gidecek geri çevirme bizleri kapından Nurunla nur olalım yolunda aşık olalım peygamberimize komşu olalım
Sen af edicisin af edersin Büyük ALLAHIM ALLAH RAZI OLSUN HÜZÜN ŞEHRİNİN GÜL KOKAN ÇİÇEĞİ ALLAH DUALARINI DUALARIMIZI KABUL EYLESİN İNŞAALLAH AMİN....HAYIRLI RAMAZANLAR...SELAM VE DUA İLE..
Başka kapı varmı gidecek geri çevirme bizleri kapından
Nurunla nur olalım yolunda aşık olalım peygamberimize komşu olalım
Sen af edicisin af edersin
Büyük ALLAHIM
DUALARDA BULUŞALIM
AMİNNNN GÜZEL YÜREKLİ SEVGİLİ ŞAİREM RABBİM DUALRINI /MIZI KABUL HATALARIMIZI AFFETSİN İNŞ.DÖNÜŞ ONA YOK BAŞKA KAPIMIZ .TEBRİK EDİYORUM GÜZEL YÜREĞİNİ KALEMİNİ DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER...