Seni düşündüm bu gece Gün doğumu serçe çağrısında Yeşili giyinip düşüne geldim Senden kalanları ararken yastığımda Dudağıma dokunan gözyaşı Alev ayazında Gözlerine yasladığım geceler
Adımın son yazıldığı mermer Yalnızlığı anlatan tek kelime Suskunluk! Kızıl şafağının uçuk uykusu Yüreğimin sabahı Bu gece şarkılar bir başka Bir başka efkarda gözlerim Yaktım seni iki gündüz arası sürgün gecemde
Uyanmasın sabah Uyanmasın bakışımdaki fer Yalan güneşlere yer yok dünyamda Sen yoksan eğer !
Bu gecebulutlara ayna tutuyor yaşlarım Seni düşünüp yağsın diye yağmurlar Göz izi bıraktım zaman sarmalı saatlere İçimden aktıkça kıvrım kıvrım sokaklar Vuslat nehirlerine suskun kaldırımlar!
Seni yazıyorum bu gece Yanımda rahat yatan bir gece ve sen Tutunuyor yıldızlara küs renkler Renklerin sona erdiği yerdeyim Sus dilim sus! Dikenli teller kulakta Yüreğimi aştı uyuz atın çiftesi Söylenecek çok şey var Kelimeler yaralı Aşk suskun! Sinsice gülüyor ayrılık karşımda Anılar mı düşünüyor beni yoksa ben mi onları?
Seni çizdiğim sigara dumanında ağlıyor gözler Serapa tutuklu ayaklarım yorgun Beynimde noktalı vuruşlar Uykusuz kalır mı rüyalar? Haydi söyle düşlerime ağır gelen düşüncem Beni bana yaz deme Seni sana yazmak zor geliyor bana !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Beni Bana Yaz Deme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Beni Bana Yaz Deme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi varsa gün yıl ömür yetmez!ömüre ömür katsan bile zirveye ulaşamazsın,zirve denen yalan dolan öyle bir yer yok.....yüreğine sağlık...zevkle okudum..barış sevdalısı...
aşur şahin tarafından 3/2/2011 2:31:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seni düşündüm bu gece Gün doğumu serçe çağrısında Yeşili giyinip düşüne geldim Senden kalanları ararken yastığımda Dudağıma dokunan gözyaşı Alev ayazında Gözlerine yasladığım geceler
Tebrikler... Güzel çalışma...İyi anlatım...Akıcıyıdı...Kaleminize sağlık. Saygılarımla...
Seni düşündüm bu gece Gün doğumu serçe çağrısında Yeşili giyinip düşüne geldim Senden kalanları ararken yastığımda Dudağıma dokunan gözyaşı Alev ayazında Gözlerine yasladığım geceler
Tebrikler... Güzel çalışma...İyi anlatım...Akıcıyıdı...Kaleminize sağlık.
aşur şahin tarafından 3/2/2011 2:31:37 AM zamanında düzenlenmiştir.