(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZELE DOYULUR MU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZELE DOYULUR MU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağol kardeşim eksik olma, bir değerli abim bana harika bir jest yaptı ve çok güzel oldu, Durak abimede teşekkür ediyorum çok güzel bir dost tanışma fırsatı buldum çok memnun oldun. Sizin gibi değerli bir şairi burda tanımak benim için onurdu sonsuz teşekkür.
merhaba arkadaşım ne güzel bir şiir güle olan hiç bir şeye doyum olmaz keyifle okudum ve güzel yorumuyla durak beyim sesindende zevkle dinledim kutlarım her iki güzel yüreği sevgilerimi bıraktım hoşçakal arkadaşım
Hoş geldiniz efendim cevabım bayağı gecikti özür dilerim, siteye girişimde bir problem oldu yeniden aktivasyon maili alana kadar geciktim. Sayfamda yorumunuzu görmek çok güzel, saygılarım teşekkürlerim gönül sayfamdan sevgili arkadaşıma esen kalın.
Söz güzeldi, ya bakışlar masum Eksik olmaz ki yüzünde tebessüm Seninle iken hiç susmuyor sesim Konuşan ben, konuşturan sevgilim
Söyle kalp kalbe karşı, değil mi? Seni seven yaktığın gönül değil mi? Bilsem bu nazlı ceylan elin mi? Yazık bu benim kötü kaderim mi?
Ayrı kalmak zor değil, akılda sen Kalbimdesin her an benimleysen Sıkıntıya sevgimle katlanabilsen İnan çok huzurluyuz, ben ve sen
KARTAL Etem 03.08.2010 kARDEŞİMİN SAYFASINDAN GÜZEL BİR ŞİİR DDAHA OKUMANIN HAZINI YAŞADIM.mÜKEMMELDİ.RADYOMDAN SONRA SESLENDİRECEĞİM AKŞAMA SANA VERİRİM BUNU.21 00 DE SEVGİLERİMLE CAN
Ayrı kalmak zor değil, akılda sen Kalbimdesin her an benimleysen Sıkıntıya sevgimle katlanabilsen İnan çok huzurluyuz, ben ve sen Yüreğine sağlık dost şair.Güzel ve güzellikle olmasaydı dünya beş para etmezdi dost şair.
Değerli dost şair usta kalem hoş geldiniz, mutluluk yolumuz olsun, en güzel aşklar sevgiler tadında ve sahte olmadan yaşansın, ersin vuslata deli gönüller saygı ve selamlar.
hoş geldi gönül sayfama şiirin ustası, evet sevgiler dediğiniz gibi sahte olmuş, saygı bilinmez, asık suratlar yüzler gülmez olmuş bir hüzün çokmuş insanların ruhuna, mutluluk huzur dolsun dünyana değerli dost şairim. saygım ve hürmetlerim sizlere.